2022年2月15日 星期二

常備

常備四味


話說常備唔同食材係常識吧,有幾種蔬菜可以放得耐,例如..蓮藕、南瓜、甘筍、椰菜花、蝦
於是決定今冷一次過整幾款日式常備菜,日本菜成日都有唔同d漬物、小冷盤咁
每款都可以放雪櫃保存3-4日,咁日日唔同款都得,混搭又得!
只要井井有條地整大約30-45分鐘就整到晒,於是我就一次過將呢堆食材做日式常備菜


尤其大家都要帶飯,或者返到屋企仲要煮飯,咁常備菜就幫到你
佢冷食又得,你返熱又得又方便
帶飯可以用個細盒仔放呢類菜,又唔使叮又唔怕黃咁咁
雖然調味好似差唔多,但佢有幾種不同味道
酸酸地 日式蓮藕、鹹鹹甜甜日式南瓜佃煮,仲有我私心整椰菜花蝦沙律(無印cafe有架)

至於隻溏心蛋係我朋友叫我整,就搭單寫埋啦啦啦!

*以上醬油可以用生抽代替


首先:溏心蛋

我呢次整得唔太流,大家想流d就只煮6分鐘

我呢隻6分30秒

放入食物盒擺入雪櫃冷藏可以放3日



食譜:

雞蛋   4-5隻

鹽   適量

冰水   1盆

醬油或生抽   80ml

味醂    60ml

糖   2茶匙

水   100ml

做法:

將醬油、味醂、糖、水混合



將蛋放室溫,然後將蛋放入小煲,加入鹽防止爆裂


用大火煲滾,邊煮邊用筷子畫圈(可令蛋黃置中間位)


到水滾就轉中火煮6分至6分30秒,6分鐘比較溏心


夠鐘後即刻浸冰水冷卻後

搣殼放入醬油中浸,放入密實袋



2.日式南瓜佃煮


日式南瓜佃煮


放入食物盒擺入雪櫃冷藏可以放4日



瓜    

抽   45ml

酒   1

醂  1

糖    2

水   250ml





調

煮20調

最後灑上芝麻(我好低B,煮既時候無啦啦放埋芝麻)



3.日式炒藕片


日式炒藕片

呢個藕片帶少許酸味,喜歡可以加少少辣椒

放入食物盒擺入雪櫃冷藏可以放4日

食譜:

蓮藕    1小個(手掌長度)

木耳絲   半碗(先浸軟)

甘筍    半條(切絲)

蒜頭   1粒(切粒或磨蓉)

調味:

醬油    2湯匙

白醋  2湯匙

糖  1茶匙

味醂  1湯匙

清酒  1湯匙

另備:麻油

做法:

蓮藕切片浸水15分鐘瀝乾水,木耳絲浸軟後瀝乾水



將調味料撈勻備用

先炒木耳絲及甘筍絲,炒到略為軟身就放入蓮藕片兜一兜,放入蒜蓉

倒入醬汁兜勻,加麻油撈勻

3.椰菜花蝦沙律


椰菜花蝦沙律,呢個無印cafe都有

蝦都係常備貨,買鮮蝦回來,唔好洗換個乾淨密實袋包好放冰箱

煮之前拎出來浸水大約5-10分鐘軟化後就挑腸,做正常程序好方便

放入食物盒擺雪櫃冷藏可以放3日

食譜:

椰菜花   1個

蝦    10-15隻

甘筍粒   少許

洋蔥粒  少許

沙律醬   瘋狂份量

鹽   1/8茶匙

黑胡椒  少許

做法:

椰菜花切件,用少少油及鹽煲滾水煮椰菜花至軟身

蝦去腸後就灼熟,灼蝦水可以加少少檸檬汁

將椰菜花、甘筍、洋蔥加蝦放入盒,用瘋狂沙律醬、少許鹽及黑胡椒撈勻就done





 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾