2016年5月26日 星期四

榨住碌繩


繼續"大少爺嘉年華"煮佢喜歡既食物,But..SoRRy佢今次榨住碌繩(Just looking)

因為呢個係我同包包既午餐

其實唔好以為我煮既食物包包一定喜歡,每一餐都係探索

而且佢今餐喜歡又唔代表佢下餐都喜歡

每一日都要諗d唔同既食物

包包喜歡食肉醬意粉,但我唔想佢出街食太多,因為唔知點解街外既肉醬意粉越來越鹹

又唔喜歡用現成既醬,因為好多防腐及鹽份

而我自己煮就只係用茄膏、少少茄醬、鹽少少、糖又少少

但個效果已經好唔錯

IQ題:咁點解街外既要煮得咁鹹?

肉類方面我只用牛肉,但其實街外既好多時都係豬肉混牛肉

芝士就用mozzarella cheese

意粉我會用少少茄醬去炒過,但大家也可以選擇唔炒,但炒過又好食d咁囉


食譜:二人份量 

意粉   100g  先過冷河,再加少少茄醬(ketchup)去炒

肉醬:

牛肉碎  $20-$25 (先用少少生抽、生粉醃一醃)

洋蔥     半個

蒜頭     2粒(可切碎或拍一拍)

茄膏     1.5湯匙

茄醬(ketchup) 半湯匙

鹽   少許(多或少可以先試味再逐少加)

糖   1茶匙(糖一定要落,而且如果酸的話再可以加多少少)

麵粉  1湯匙(答過一萬次題目,麵粉即係All Purpose Flour,更加唔好用生粉、粟粉去代替)

水或雞湯   150ml (我煮比包包食無用雞湯,如果用雞湯既話鹽可以略減,但記得試味)

芝士隨意

做法:

意粉過冷河,自行選擇炒定唔炒備用

爆香牛肉至半熟盛起備用




洋蔥及蒜頭炒香,加入麵粉用慢火兜勻便可以加茄膏再兜勻



分幾次加入水,每次加都要邊煮邊攪否則會有粉粒,煮開個汁後就可以加入茄醬、鹽、及糖試味

最後加入牛肉煮至個汁慢慢收杰成肉醬就可以熄火





淋上意粉上、再加芝士用180度焗5-10分鐘或芝士呈金黃色


大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾