2016年5月17日 星期二

呃仔食豆腐及來自星星的豬肉


 大家得閒睇返上一篇,有得免費試做TRF眼部treatment啊

好!正題:

是咁的,我一向都愛行完街去city's super,今次睇中一盒無添加味噌

好喜歡用味噌煮嘢食,其實味噌有益生菌,可以令腸胃好,腸胃好就皮膚好

但唔可以煮太耐,所以煮麵豉湯就要最尾先加味噌,咁先可以令益生菌保存得到

我買完個味噌最先諗到整麻婆豆腐比包包食

大人食就可以加多少少豆辦醬及辣椒啦

我加了少少四季豆粒,不過個臭包挑番出來,我比佢激死啦



我見到city's super出既無添加味噌

成份都只係米、鹽、豆,無添加物

佢味道夠濃,都唔錯的


食譜:

豬肉碎    2湯匙或你自己預份量,用少許鹽及生粉撈勻

豆腐         一件或自己預份量,切粒

四季豆   3條切粒

調味:

味噌   1-2茶匙 (其實視符你份量大小)

熱水     2湯匙

糖   1/4茶匙

做法:

將豬肉爆香,加入四季豆炒

炒到豬肉熟就加入豆腐粒輕手兜勻

味噌加水後,分2至3次加入,每次都試一試味睇下夠唔夠味(for 小朋友唔好咁鹹)

兜勻就要上碟(味噌唔好煮太耐啊)

*大人食既話就可以加蒜頭、辣椒、同埋豆辦醬


另一樣食譜,星星肉餅

呢個肉餅夠滑身,因醃時加了蛋黃一隻,再攪至少少起膠,蒸出來就滑d

呃仔食既好方法

做法:

豬肉碎$15加一隻蛋黃、1/2茶匙鹽、生粉,順一方向攪,醃佢半個鐘

然後呢…秋葵切粒,將豬肉做成餅型後加上去,要切長少少可以插入豬肉內就唔會甩

咁就可以拎去蒸或煎或蒸完煎香,包包邊食邊叫:star





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾