2016年5月16日 星期一

蝦佬,你好~

大少爺生日慶祝了幾日,佢既假期又結束了

最正係那餐驚喜飯局,多謝好友們賞臉兼合作

還有那個海洋公園慶生,發夢都估唔到會去海洋公園,完全係為了個仔

比佢去行下玩下係我同大少爺認為要做既事

而昨晚我又再回歸入柴房去煮飯

包包愛上食蝦,佢仲不停話:蝦、蝦、蝦

身為佢媽媽既我又點可以唔煮蝦,呢個鳳梨蝦影得唔好

因為好難影,但好好食

比包包食既唔想炸,於是用蛋白加生粉沾隻蝦,然後再煎香佢先加醬汁

我那沙律醬病毒又出現,所以呢個我覺得好好食

影得唔夠好但有食譜,ok?ok?

食譜:

虎蝦   8隻去殼去頭去腸再索乾水,放入雪櫃雪番半個鐘

蛋白  1隻

生粉   1/4碗

醬汁:

沙律醬   2湯匙

鍊奶      1湯匙

罐頭菠蘿  幾片

做法:

將蝦沾上蛋白再沾上生粉,然後煎熟備用

沙律醬加鍊奶攪勻,用小火煮熱加菠蘿兜勻,蝦回鑊兜勻蝦與醬汁便完成


大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾