2014年12月7日 星期日

嵯峨野

 千禧新世界酒店,你知晌邊嗎?

並不是已經拆的新世界酒店,又不是千禧什麼

千禧新世界酒店正是從前日航酒店

你必定有印象

其實不需要懷緬,因為酒店中出色既餐廳仍在

嵯峨野確實係其中一間,日藉總廚叫苗加昌彥坐鎮既日本餐廳,如一地道日本風味



當日匆匆出門口,忘了帶相機,又再一次借 Dennis  相片

鹽燒福果,即係日本白果

形狀比中國既飽滿,如果大家去東京,可以去上野市場買

有一袋袋 500yen福果,味道無中國既帶澀,喜歡白果的會更欣賞 


先來剌身,我當然最喜愛海膽

秋刀魚都係時令魚之一

我自己本身不太愛魚剌身,尤其白魚

所以都係欣賞呢個盛合之中既牡丹蝦、帶子及海膽


醋鯖魚壽司,手握壽司永遠優勝

醋鯖魚我又接受得到


汁煮京都芋頭

京都芋頭粉糯,柔軟

師父用上鰹湯去淆汁,做出來濃而清,不錯


海膽燒帶子



不得了的喜之次,我本身好怕食魚

但我好喜歡喜之次,尤其鹽燒

不過呢個係汁煮,汁煮比燒更滑


謝謝店方安排,同場還有我最喜歡鹽燒喜之次

外脆鹹香但魚肉仍保持滑溜

不好意思,這相片又係從 Dennis  blog中copy,還要把魚頭cut一半

你懂的,嗯嗯


A4和牛

那牛肉對辦既油香,仲有那蒜片

並唔係炸,係煎出來既

配上和牛,簡單而好味


天婦羅糖漬栗子

好好食,栗子控既我進入瘋狂狀態

剛做好時外皮脆又熱辣辣配栗子既甜,食完會好開心

甜品時間:靜岡蜜瓜

好甜又夠凍,將全晚氣氛推至最高


甜品又四款雪糕,柚子、白桃、芝麻及抹茶

四款我都愛

還有抹茶布甸

十分完美既一晚

其實嵯峨野可能比較低調,但不容錯過既一間日本料理



 Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾