2014年12月1日 星期一

生日禮物


今年第一份生日禮物,包包兩個契媽送waffle機

其實我之前有諗過另一樣,無諗過佢兩個都諗到送比我

不過…我諗過waffle機平d呢

佢地送已經好開心了

令我好幸福既感覺呢,我居然有兩個有求必應既朋友

最重要佢兩個陪我好多春風秋雨既日子

昨晚當然新紙坑一番

佢有6段火力,所以可以做到脆既效果

反而我覺得個漿未係太好,要再試多個食譜

我仲用新鮮士多啤梨去整個醬配呢

整窩夫唔難,畢雪糕球先難,夜晚影相更加難




呢部機晌franc franc買

係Cuisin art出品,仲有特價呢


 Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾