2014年8月2日 星期六

Night market


近年好多朋友去台灣,我4歲既時候當時的一家三口去過之後再無踏足

係解不開既結?還是其他我也不知道

所以我接觸台灣菜都係香港既台式餐館

早前去到圓方開既Night market tasting



先來幾個Happy hour既小食

炸洋蔥圈


 地瓜條


炸白飯魚

再來點心

素蒸餃

 紫菜蚵仔卷



台式鮮肉小湯飽

主菜

三杯雞

呢度個三杯雞用石鍋上,味這香之餘夠熱

我認為夠熱係非常重要的


割飽


蚵仔煎


 紅燒牛肉麵

呢個麵麵質好夠彈,個湯都好香濃


咸蛋炸苦瓜

本身怕苦瓜既我見到佢個賣相忍唔住試

個咸蛋起沙,個外層好脆,佢其實係好食

但我怕苦,所以只可以淺嚐



甜品:

 芒果冰


草莓冰


椰香芋頭糕


紫米地瓜糕

甜品當中我喜歡呢個



最後…願天父保守著高雄的災民,願主賜他們強壯的心,能堅強去面對災難

亦求天父醫治傷者及安慰死難者的家屬  Amen

Fans page仲有新blog. Click here and like ---> https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

1 則留言:

  1. 你好呀﹗
    請問你知不知那個 [ 割飽],是怎樣做的呢?
    可以指教嗎?謝﹗

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾