2014年6月25日 星期三

牛燉


繼續朋友探包包,都話呢…大少爺放寬屋企入境條例後,我幾乎每日都有朋友晌屋企

今日朋友paulina上來 lunch,我諗好耐,終於諗到煮乜

其中係…燉牛肉

我最拿手煮牛牛,因為我喜歡食

要煮牛就要用大量蔬菜,用大量蔬菜就可以感動隻牛

不過今次無落紅酒,落紅酒後會香d

用來沾麵包好好食既呢

當我煮到好味既牛,我就好想....哼~

自從生了包包,我忙過不停,好耐無試過去好好享受慢條斯理整野食既感覺

呢個牛令我太想念了

想你,你叫我太歡喜

Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9


                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾