2014年4月28日 星期一

派得了

昨日12朝,最重要係乜?

去拎薑醋

我初有BB時,都已經諗:要煲薑醋?

一直都打算外買就算

剛好翠亨邨推出外賣薑醋,還贊助我20斤呢個問題解決了

我都知人人話自己煲好又呢樣果樣,個問題我大住個肚已經應付好多事

開口叫朋友幫忙實可以,但真唔想麻煩別人

陪月、工人煲既又真的信得過?唔去諗太多可以方便自己未嘗唔係好事

就係咁…昨日大少爺搬運呢廿斤薑醋回家

*薑醋有說清惡露後食
有中醫既書話其實夠12朝可以食少少,有助排惡露
有說有些人會生完就即刻食

以上說法唔使反駁,你信邊套就跟邊套吧


兩斤裝一瓶

昨日除了車薑醋,還有去取BB車


有一斤及兩斤裝

詳情可以打去問呢


兩斤裝有6隻蛋,接近10件豬腳及薑

可以自己就份量

拎回家我就轉落瓦煲,每日滾一滾佢同自家步驟一樣

佢味道夠甜,份量都幾足,其實計落每瓶over 2斤的


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾