2014年3月6日 星期四

臉皮厚

瘋狂地愛上海菜,其實本身我都喜歡,因為我爸爸喜歡

咁我自細跟佢去食,就慢慢連我都鍾意

跟住有了奶皇包後,比從前更喜歡

其實我有BB後,幾乎每星期都會食一至兩餐上海菜

最喜歡小籠包,炒年糕、回鍋肉

反而甜品我比較小食,但高力豆沙係我想整既一樣甜品

原來好簡單,但第一次整個蛋白上得唔夠好,個紅豆餡又偏大

高力豆沙同做人一樣,要臉皮厚先可以立足的

如果晌個豆沙中間加香蕉就係高力香蕉豆沙

如果晌中間夾午餐肉就係高力午餐肉

夾梅菜扣肉就係…高力扣肉

自己整都好好食架!夠熱嘛



食譜:

豆沙        120g  (分6份)

蛋白         2個

麵粉         1湯匙

粟粉         1湯匙

糖           2茶匙

另外灑上面糖霜適量

做法:

豆沙搓圓,如果加香蕉就將香蕉加入豆沙餡中


蛋白加糖打至企身,加入麵粉及粟粉


將豆沙糰放入蛋白中

油燒熱,用中火便可以,油熱時放蛋白糰入鑊炸至金黃色盛起灑上糖霜






Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾