2014年3月10日 星期一

給食玻璃的.....他

原本我想清理屋企d材料

d朱古力、紅梅同早餐粟米片,仲有蜜糖焗杏仁樣樣剩一d

咁我整最易既撈埋一堆又超脆既古力比喜歡食玻璃既大少爺

咁當然易整

整既途中,我晌度諗…其實呢個古力似親子習作

小朋友鍾意食又易整又呃到人好似好勁

但重點:做乜我咁快諗親子架?

接受唔到自己晌呢個方向去想添

我應該諗d型既野,突然好唔型

不過…第時我相信自己一定會做,同奶皇包一齊做!哼


食譜:



半甜朱古力           70g

粟米片             30g

果仁、乾果隨意

果仁可以用現成的,我用藍鑽石蜜糖杏仁,因為過年食剩

你可以加花生或者其他果仁也可以

先座溶朱古力,係用烘焙朱古力唔係用即食的

溶晒古力,稍為放涼,朱古力唔可以太熱,否則會整到粟米片唔脆



粟米片壓一下但唔好太碎


                       加入粟米片、果仁、乾果,撈勻,用個盤放牛油紙,放上古力粟米片,然後用保鮮紙包好放雪櫃半個鐘以上就可以




Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾