2012年12月2日 星期日

Robuchon au Dôme天巢法國餐廳


新葡京之旅最難忘既…一定係Robuchon au Dôme天巢法國餐廳

係返唔到轉頭

老實講近每澳門既食店比香港出色好多

無論中或西餐

即使最top幾間,其實都已經比下去

今次試Robuchon就已經唔可以同Landmark間比

所以今個旅程我特意分開寫,無論法國菜或葡菜,都係值得獨自佔有一篇

最重要價錢好吸引,我有想過生日過去食,但諗起要即日來回就卻步,比自己冷靜下,我好想同大少爺去試

Full menu只係$688,其實3 course已經好足夠,呢個價錢……無話可說,如果咁既食物環境級數,係好抵

2 courses with dessert $458.00
3 courses with dessert $558.00
Full menu $688.00

Robuchon au Dôme天巢法國餐廳晌新葡京頂樓

居高臨下,望住澳門景去食飯,可惜當日天氣唔好呢

長長水晶燈











麵包車




因為知道好戲在後頭,無辦法任意去食

望住呢籃包…比愛得更遲更心痛





飲白酒,我喜愛白酒多於紅酒




先來南瓜凍湯,佢creamy得似mousse





我揀既頭盤:鮮蟹肉伴青瓜啫喱, 牛油果及燈籠椒脆撻

今趟旅程我青瓜與青水欖令我改觀

青瓜係可以做好美味既醬汁的



同行食家Isaac既鵝肝配水煮蛋





粟米忌廉湯配清新洋蔥泡, 鵝肝及火腿

好喜歡幾粒爆谷



個湯好濃郁既粟米甜味加好creamy,Like





法式海鮮湯及脆炸蝦頭



Pasta我要既係龍蝦釀蜆穀粉

龍蝦湯泡沫好濃龍蝦鮮味,加上個蜆殼粉剛剛好

蜆穀粉要好食其實唔容易,個餡料好重要

太多肉類會令佢似餃子,太多素菜類會寡的

呢個實在太好味



呢個似唔似韻律泳?



燴田雞腿伴香蒜, 歐芹及香草西班牙燴飯

我點都唔肯試的




每次見牛都要食既我,呢份係香脆去骨小牛頭肉配特製法式酸露及黑松露汁

軟滑帶有鹹香,外層係牛纖維包住,好味



呢個香烤豬腩肉,我試一小件,個肉唔好爽既



呢個好出名既薯蓉







甜品時間:甜品車出場


我揀了拿破侖同玉桂鳳梨

個拿破侖好侖到不得之了



仲有焦糖味雪糕




還不止,還有Petit Fours專車



啫喱糖控的我,一定要盡霸啫喱糖




我會選佢係我最心頭好既餐廳

更令我對生日飯有選擇困難症,我生日到底有邊間餐廳還可以滿足到我?





6 則留言:


  1. 真係好正,見到都想食!

    回覆刪除

  2. hahaha ~~~~~ 去囉 !!!!
    記得買豬肉乾俾我呀 ~~~

    回覆刪除

  3. 好頭7正呀!d包我愛

    回覆刪除

  4. 哈哈哈! 有選擇總好過冇選擇, 為選何處而煩惱的你, 幸福開心得令人羨慕啦! 總之預祝你生日快樂! 盡享美味人生吧!

    回覆刪除

  5. hihi 大少奶,你好嗎?我是你的小粉絲,我都有睇你出既書!^^
    講起Robuchon au Dôme真係好令人回味,正!

    回覆刪除

  6. 呢間餐廳o既lunch真係好超值,我都去過兩次,第一次佢仲未搬,搬左之後環境比舊的好多了。

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾