2012年12月2日 星期日

葡國餐廳Guincho a Galera


當你見到呢篇時,我已經…出了街同車人食我第唔四餐既生日飯

一早講過今星期可能會少食譜,就比辛苦努力一年,而家休息下啦

講外食其實都幾高興

因為有相有真相,d相仲要靚架喎

新葡京之旅臨回港既晚餐…Guincho a Galera葡國餐廳

丫!不得不提,其實,間餐廳係晌葡京酒店,由新葡京酒店有地道行過去既

晚上葡京酒店五光十色,好燦爛~

走進餐廳係好有葡國風采

Guincho a Galera葡國餐廳係Fine dinning路線,但價錢實在無話可說 $580一個晚餐

咁既好質素、服務、環境,確實係好希望大家去試

呢間亦係我食過既葡國菜最好食既一間

通常我唔會去到好盡咁去品評,更加唔會好似未食6過野咁猛去讚好

因為一山還一有一山高,但今次我確實食到我認為最好食既葡國菜

晚餐$580一個set,Lunch先係$350,好值得一試




點解?點解成個旅程每間餐廳d麵包都好食得咁緊要

右手邊既係香蕉包,配上香蕉牛油,非常非常好食,癲了



small appetizer



番茄濃湯配馬介休



葡式肉清湯配葡國火腿

呢個燉清湯好甜,濃郁得來係清既



葡式海鮮飯

個湯好濃海鮮味,海鮮新鮮



葡式乳豬

好食到不得了,我終於晌食到好食既乳豬

曾經晌某酒店既葡國菜中,食到難食乳豬,耿耿於懷

所以呢件乳豬令我好開心




櫻桃布甸配砵酒櫻桃及香草雪糕

當好熱既布甸配上雪糕,呢種一冷一熱既感覺已經夠high

仲要個布甸好好食


最後仲有葡撻,呢間葡國餐廳好難忘










1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾