2010年9月5日 星期日

今天...不敗家))))


敗家兵團聯同菇奶奶、呀妹diana、繼姐個伴娘iris

今次唔敗家,去畫畫,仲有事頭婆個姪女一齊book間畫室去畫畫

我有事要四點先到,所以無畫

而且…我玩pictionary好叻,但只係表達得到

畫眼線我都OK,但無奶油成幅畫都係畫眼線架嘛

睇下佢幾個作品丫!










菇奶奶

佢畫既同佢既首本名曲一樣

月亮光光 月亮光光  夜靜更深對朗月 朗月清輝亮

行遍天涯離開家園 沉痛看月亮




呀茄既"有心樹"




事頭婆個姪女霖霖畫來送比我架

大少奶三個字佢叫事頭婆捉足佢隻手仔寫

霖霖超可愛啊




繼姐既......綠茶杏仁百力支配紫色西蘭花(我亂作)

都好靚呀




繼姐伴娘畫既"西蘭花"




我最愛呀妹呢幅

有鑽介、咖啡同macaroon




哈…呢幅係呀烏吱畫既..Apps

哈哈!佢諗唔到畫乜,就去畫個apps,但又幾靚啊




跟住去食姊妹飯,終於有餐我覺得係好既姊妹飯

北京樓,繼姐就快結婚,琴晚食埋姊妹飯呢




聰明豆既我,當然打去訂位時訂埋隻富貴雞呢







甜品有拔絲香蕉、杏仁茶、焗布丁,同呢個高力豆沙呢




近日Yblog新措施

只要我將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾