2010年5月25日 星期二

味哼~


大少爺好鍾意食味菜牛柳絲既

但我又一直都無諗過去學

點知上星期無意中晌電視睇到呢個做法

係配炸米粉

原來味菜牛柳絲配炸米粉撈勻去食係好得架

汁料我見電視節目主持話加少少醋

我就加白酒醋,白酒醋係好香既

But...到而家我都唔係好知幾時先用得晒囉囉囉

我見到大少爺食得好開心咁,我當然要..............哼~~~~~~~




Fb開Fans page仲有新blog. Click here--->



新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾