2010年1月29日 星期五

Now...而家...宜家


同vanlily去行街,去ikea睇吓嘢

就快新年,點都要睇下有乜新貨好換

結果...買一堆預備做蘿蔔糕既用品

噢!又買鑊,今次買隻平底鑊
我鍾意夠重身,自從用過LC後,就愛上有份量既鑊
佢傳熱好快,所以頭幾件粟米餅煎燶底
因為無諗過佢傳熱快得來都幾夠熱力呢





買既時候真係諗用晌蘿蔔糕身上

不過…今日反而用來整印尼粟米餅,晌都市閒情有個港姐做示範既

我鍾意食粟米,所以就照跟呢





圍裙…見幾靚就買囉
最鍾意佢有兩個袋,方便啊
好似工程師咁,可以放工具、膠刮呀、打蛋器、紙巾、電筒入袋,然後扮工師師





哈!我話呢個兜係安全帽,8號風球可以帶晌頭上做直播新聞

ikea今次出一個夠大既兜,咁整幾底蘿蔔糕都可以一次過刨絲

仲有膠刮,有時煎蛋角可以用膠刮去反轉另一面,會無咁易散晒

今日個粟米餅都係用膠刮去控制,但只適用於易潔鑊

同埋要睇膠刮最高受熱幾多度,膠刮炒餸創辦人係....Vanlily





仲買定個刨絲器同刨皮刀,都話為蘿蔔糕做準備架啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦

哼~







Fb開Fans page Click here--->



新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com








13 則留言:


  1.  Vanlily1111111111111111111
     

    回覆刪除

  2. 你可以做港姐lo

    回覆刪除
  3. 情若無花不結果2010年1月29日 下午4:50


    看妳的blog , 笑了出來(哈!我話呢個兜係安全帽,8號風球可以帶晌頭上做直播新聞),哈哈哈!!!
     

    回覆刪除

  4. 大少奶我都買左你個條圍裙啊之前係IKEA行!! 不過我係買小童碼..大人size太大囉X)

    回覆刪除
  5. La Patisserie De Nicole2010年1月30日 上午9:39


    i love ikea too!

    回覆刪除

  6. 食塞米。。。I LOVE IT!!!

    回覆刪除
  7. 我都鍾意用呢D樹脂膠刮去煎/炒D輕'kang'野 (當用易潔鑊時), 好易反又易控制, 不過千祈唔好一時貪方便就咁放下在鑊邊'乘'著, 因為個柄無咁受熱, 貼到個鑊的位會溶. . . 當然係試過一次教訓, 以後都記住了. . hehe

    回覆刪除

  8.         我都係用呢個膠刮 o架,軟硬適中,幾好用呀!不過最唔好就係駁口位會入水,洗完之後一定要塞紙巾入去抹乾。

    回覆刪除
  9. Wow , 個粟米餅好正呀 , 等睇妳嘅 " 蘿蔔糕 " 啊 ....

    回覆刪除

  10. IKEA d野有時都幾好用

    回覆刪除

  11. 我用LC煲時亦系用Ikea個膠刮,煎0野就未試過--試下先!粟米餅入邊仲有0的物0架,我都好中意吃塞米,hehe

    回覆刪除

  12. ikea真是令人瘋狂的地方,設計感十足的家具和廚具讓仁愛不釋手,每次必定都讓人傷腦筋,太多東西買不完! 歡迎參觀我們的 網頁設計

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾