2009年11月12日 星期四

w/迷你 @ 洲際


今晚先再大戰我既蔬菜盒,因為琴日又外出無煮飯啊

呵呵!我已經諗好煮乜喇!但聽日先有得睇呢

其實呢輪我都唔應該出街
因為我本書仲寫緊
又抽時間做gym
再加上家人既事
基本上我都透唔到氣咁

但係…星期二 minicorgie 話要半日安
又話未試過約我半日安
當然佢半日安都令我有點心動

加上我要出外買材料做書食譜,就go go go吧

今次去洲際 Tea

呢餐Tea......個環境一向都知係好

But.......食物

即係咁.......咁呢........你哋明既....咁呢

我相信你哋明

和你默契愛一生一世嘛










um....呢件芒果算係最好




前面紅色既我有奶油相信係raspberry乜乜

但係個味道............而家我都仲想打冷顫啊




呢個puff................




呢幾件..........

丫!好難得!好難得沙律蛋會無味架!難得呢




個scone.......................

蝴蝶餅都ok呢




有個waitress會拎呢盒macaroon出來比我哋揀,我當然開心,因為鍾意嘛




兩個人每款都可以有一粒

個raspberry最好味!




呢杯叫 marco polo...係什果茶

令人置身沐浴中~~~因為...........似shower gel




mini杯咖啡好香呢




口味係個人化,只係唔太適合我呢

食完後就打算去買LC煲,但我要隻色無啊!

今日又要出去買過!噢

聽日Sogo有粉紅色LC煲啊!But我唔愛粉紅呢

你愛既話就去買喇!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾