2009年11月27日 星期五

沙煲@勝手


唔好意思!又要預備做食譜,做埋聽日就完工

今日要預備各樣嘢

又要逼你哋睇"DC拍攝外食篇"啊!多多包涵

早幾日五個敗家女人去出戰
事前講好,留錢買嘢,食就食唔要花太多錢
所以當時去burger room
burger room隔離有間食shabu shabu既店子"勝手"
店子細細,但都幾精緻,令到呢5個敗家女人企晌門外有點心動

指手劃腳一輪就行去burger room

然後....食完漢堡包再經過,又對住呢間店子指手劃腳討論一番先行開

琴日我就去試呢間吸引既小店子喇

其實我係出去搜購食材做食譜
跟住約個朋友出去食
噢!我相信呢季冬天,呢間店子會成為我最喜愛食店










呢個豚肉+牛肉只係...$98

晚餐呢個既話....要幾倍價錢




我要呢個海鮮,只係$178

晚餐既話呢個$260




樣樣都好大件呢




朋友揀sukiyaki湯




我要魚湯,好香魚味,好鮮甜




豚肉加牛肉餐,仲有串燒

可以自己揀既,要燒白鱔

佢好好味,最後忍唔住叫多一串添




好滑烏冬




包汽水




仲有甜品啊




噢!我睇完再想去食啊

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾