2009年8月2日 星期日

孖風@泉章居


琴日約表弟先生同忌廉bun表妹食晚飯

忌廉bun表妹同我講想食香蕉味既蛋糕
我本身想整個香蕉牛油蛋糕比佢,但諗諗下佢兩個鍾意戚風既質感

就整香蕉戚風!

第一個因為份量無加加減減,果蓉令個蛋糕好濕,甩模時爛埋

即時再焗多個,好彩今次成功,我有個香蕉味蛋糕送比佢兩個

表弟成日叫我整戚風,因為七、八、九月都無紅假啊




約去泉章居

哈!其實今次係我地三個第一次一齊出街晚飯

同表妹行街食嘢就好多次、同表弟先生出去食都有

但三個一齊,仲要叫中菜,個感覺好新鮮

我記憶仲停留晌我地三個參加外公壽宴,去鳳城一齊玩

之後就係我結婚,但都有家長一齊呢

椒鹽鮮魷




鹽焗雞




芝士斑塊




蟹肉西蘭花




之後....表妹話想食甜品,走去後面街間糖百府食棉棉冰

忌廉bun表妹要綠茶味,好濃啊!比TST糖仁街濃郁啊




我同表弟先生要咖啡味,哈~加埋係孖啡




多謝你兩個請我食飯同甜品

記得來緊既自家泰菜啊

表弟先生,琴日一整兩個戚風

表姐盡咗力喇

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾