2009年4月30日 星期四

送機後@L'Atelier de Joel Robuchon


今朝7am起身去送舅父機......嗚~~~~~~~~
當然忍唔住........嗚~~~~~~~~
攬住舅父、舅母.......嗚~~~~~~~

當舅父舅母入閘時,我同表弟先生、表妹小姐企晌閘口睇住入閘
有一種好特別既感覺
就係........我地三個好似變咗孤兒咁啊

我應承舅母會多d煮野比表弟表妹食
咁表弟、表妹記得比家用我喇!

送完機,想留晌機場搵舊同事、Kathy佢地
但我又想去發洩
結果.........落中環,先搵呀烏G陪佢食lunch
然後發洩

烏GG陪我去快手買一件衫、一條褲
得兩樣覺得未夠發洩
再去L'Atelier de Joel Robuchon買蛋糕
然後又同烏GG道別,返屋企

心情的確好番d喇!都係大少爺英明,佢知我送完機會唔開心
就提議我去行下街




去L'Atelier de Joel Robuchon買蛋糕除左好味
仲有就係靚
覺得好精緻啊

有好味macaroon ,呢間既macaroon 好味
我揀passion fruit,raspberry,caramel味




兩件蛋糕,有white chocolate w/passion fruit 同raspberry chocolate




牛角包




等埋大少爺先一齊食~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾