2008年10月16日 星期四

太狠了


好開心!睇過本書既朋友都能夠被本書引至發笑,但又有感動既感覺
本書令人悲喜交集
完全展現作者(即係我)既精神分裂特質
你地鍾意本書我都放下心頭大石

送比自己既 mixed  berries tart

只見到士多啤梨?其實我整埋 raspberry 吉士醬啊

哼~~~~~~~~~~~~




今日銅鑼灣towngas會有書賣,市場部講會有張大poster做宣傳
我都好想要張poster啊,市場部人員話會email比我睇
但係..................晴天霹靂網上行電郵服務故障,打去問只拋低一句:今日會維修好
仲話:你可以上網check email
我答:我知!個個網話系統繁忙
個服務熱線人員答:係呀!好繁忙




我真係無語問蒼天,兼怨.........蒼天太狠呀))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

已update click here---> 大少奶的秘密網誌

多謝blog友Lor報料,銅鑼灣禮頓中心既Towngas已經有我書發售啊

大家去銅鑼灣商務買唔到的話可以去towngas買呢




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾