2007年12月7日 星期五

謝圓


下星期生日,今日開始本年度第一個生日party

出席者有(排名不分先後).........

 Auntie Goo 菇菇姐, vanlily  ,Cindy,珍妮仔, 天蠍GGGG  ,揸吓飛,minicorgie, Tan TanKaren

過一個非常愉快既晚上,同難忘既一晚

我今晚足足收到10生日禮物,返屋企落的士時連的士司機都忍唔住幫我拎禮物到管理處

多謝各位對我既厚愛,我真係好感動你哋對我既愛錫

我愛你們啊!

今晚party地點係尖沙咀海鮮站,特別鳴謝飛E既好介紹及全晚照顧我哋



翡翠螺




維珍蠔




澳洲蠔




Cindy既焗蠔




Cherry stone




水晶蟹




加拿大蟹




龍蝦沙律




龍蝦




聖子




花膠湯





 


Cindy特別送來既東海壽包




Cheers




以下相片copy自Vanlily

士多啤梨【Fraisier】,好香甜士多啤梨

好靚既蛋糕啊!裡面佈滿士多啤梨

雖然係牛油做成但我都覺得好好味

多謝大家為我唱"聖誕歌"

係聖誕歌唔係生日歌




各位~

再次衷心感謝你哋!

我會好好銘記今晚既笑聲同你哋對我既愛錫

我會好好珍惜呢份情誼

你們的圓上

***************************************************************

海鮮站:尖東港晶中心地下



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾