2007年12月3日 星期一

清理


為迎接生日、聖誕及我迷上既mousse cake

我需要清理個雪櫃,方便放新材料

要清理的包括.......呢兩隻整糯米雞亦用唔晒既物資

以前去BBQ我最鍾意燒雞亦,因為我鍾意燒到好靚

睇見其他人燒到黑晒而向我燒既雞亦投以艷羨目光,即時囂張地...~

初初學煮餸,易整既雞亦當然係我沾沾自喜之作

結果.........經過一段歲月,我同大少爺都非常非常討厭雞亦

即使呢兩隻加埋蜜糖放入焗爐焗到顏色靚既雞亦,都唔能夠令我改觀

如果我屋企好多Chanel、christian louboutin、miu miu,直頭睇到厭的話

噢!我會好滿足喔~~~~~




唯一日對夜對都唔厭既..就係大少爺

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾