2007年10月3日 星期三

目標


我已經由5號~ 20號都有約,20號後決定暫停
我要留晌屋企研究新菜式與甜品,我目標整到8~10樣
呢幾晚要煮晚餐,我知道我一去街就唔會煮晚餐
不過…仍然會keep住煲湯、去街前放落真空煲、返到屋企煲多半個鐘就飲得~
琴晚保持三餸一湯,但個灼菜同無花果湯無影低
只有影係.........蒸班頭腩、叉燒炒蛋
大少爺好鍾意食班頭腩
我試下蒸比佢食,用陳皮、薑、蔥去蒸,再用粉絲墊底,效果都好好
大少爺好滿意呢!

呢個叉燒炒蛋今次炒得唔夠好
我一懶就會整叉燒炒蛋,因為方便易整~


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾