2006年10月28日 星期六

你睇咗未?


Good morning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日特登早起身買報紙!
噢!我開始後悔影側面唔影正面呀!覺得自已側面唔太好睇
因為我9月電咗髮好狂野!所以就札起頭髮諗住賢淑d
點知............個頭好似個波  、直頭係一個足球
emoticon71.gif

我都話有手指全面睇架啦!
鳴謝笨B媽媽拔刀相助幫我scan
註:嗱!笨B媽媽講架!【我都覺得你正面靚好多!】
emoticon81.gif
亦都好鍾意vanlily話我係【大少奶少女足球頭】
↓轉載自經濟日報



49 則留言:


  1. 我係第一個~~~yeah 我第一次見你0禁早起身~~

    回覆刪除

  2. 我都第一次見妳咁早起身 ! 我都買左黎睇啦 !

    回覆刪除
  3. 豆豆樂 vs 珍妮c2006年10月28日 上午9:39


    早晨呀,大少奶真係好賢淑呀

    回覆刪除

  4. honey: 我都覺得你正面靚好多!  咁反正你都上左鏡咯,不如你就o係呢度 post 埋你正面o既相以正視聽喇!哇哈哈哈! 我都寫左篇 blog 架你呀 ~ 賀大少奶 by 笨 B 媽媽    話時話,你加番條 link 畀人放大張圖o黎睇喇 ~  

    回覆刪除

  5. 呀,你唔記得提個記者寫番你正確o既 blog address 呀?我見到o個串水蛇春 ...

    回覆刪除

  6. 妳個look都幾好呀, 幾賢淑呀!  繼續努力! 加油! 加油! 我日日都o黎八o架. 咦? 唔o岩o岩先見到o架, 點解又吾見咗個 newspaper post o既?

    回覆刪除

  7. 笨b媽媽~~ 頭先仲講梗你仲乜咁耐都scan唔到!! 原來你連個post都已經寫好~~ 勁

    回覆刪除

  8. 我都睇左啦....學vanlily咁講, 原來大少奶咁後生架.......作死囉, 我幾時先可以唔洗做, 係屋企做大少奶呢...真羨慕呀!!!!!

    回覆刪除

  9. 上報...好勁丫~~你好後生...又識整咁多好野食...

    回覆刪除

  10. 我都買左嚟睇lu!!

    回覆刪除

  11. 大少奶, 我今朝唔洗返工,都特登早d起身去買報紙呀!我睇咗啦!嘻嘻! 終於有機會一睹你風采呀!你果然係一副幸福少奶奶模樣呀! 個樣仲好賢淑呀! ^_^  

    回覆刪除

  12. 我都話經濟日報被紛紛搶購嫁喇 呵呵呵呵

    回覆刪除
  13. vanlily:咪係囉!等你仲話我丫嗱!我今朝 8:30 am o係地鐵裏,已經揸住份經濟日報架啦!!!   <-- 嘩,呢個新公仔個樣好惡    我仲要係識得第一份就抽份【副刊】出來,揭第一下已經搵到!勁唔勁先 ~ !

    回覆刪除

  14. 笨b媽媽~~ 我今日都8:45返到公司, 跟住其餘的情節就你一模一樣啊...巨蟹唔係夾都咁啊?!??!!! 哈哈哈~~ 你d公仔真係好得, 公司唔比我整, 我返屋企整!!!

    回覆刪除

  15. 好想睇報紙.... 但可惜人不在香港...

    回覆刪除

  16. 係囉!不如俾個大大0既360度全面睇啦!妳咁賢淑,淨係內在美就已經爆燈啦

    回覆刪除

  17. 呀....... 我遲晒大到呀........... 依家先睇到你個 post......... 買唔到報紙呀.............

    回覆刪除

  18. 我都係一早就睇我咗啦,我等陣會將佢貼上locker,我D同事都会將偶像相貼上locker一整分享架!!!

    回覆刪除

  19. 大少奶 乜妳咁鬼後生架?? 如果下次show埋大少出黎 真係sweet到爆燈!!

    回覆刪除

  20. 好!終於有幸見到大少奶的相片…… 我追左妳的blog好長時間了!!!是超級粉絲呢!!!

    回覆刪除

  21. 你好似maggieland個公仔啊... 一樣咁可愛   晏咗起身, 唔知仲有無得買呢?!

    回覆刪除

  22. 同你童年時嘅照片一樣咁可愛喎!

    回覆刪除
  23. 有關網址呢part
    sorry, 我都唔知有"原裝"版
    以為用返front page 果個就得
    麻煩了其他有興趣的讀者添~~~
    大少奶,感激你,也繼續加油!!
    小記

    回覆刪除

  24. 大少奶, 快D加番條 link 畀我地D買唔到報紙的人都可以o黎睇丫

    回覆刪除

  25. 今朝起身立刻落街買左黎睇啦 同你小時候o既相一樣咁可愛喎

    回覆刪除

  26. 陣間落街我會第一時間買報紙先......但會唔會今期太好賣,一早賣清光..???

    回覆刪除

  27. 大少奶我每日都會睇你個Blog, 今日都係第一次同你傾計,因為我今日特登買份經濟日報支持下你,  我諗經濟日報今日係最好生意嘅一日, 點解得一張相咁少架....

    回覆刪除

  28. 嘩!大少奶好賢淑啊!  真係人如其名!!可惜呢邊冇經濟日報賣,好想睇下個內容啊~~~

    回覆刪除

  29. 我買唔到呀!!!!!! 今日特別暢銷呢.........

    回覆刪除

  30. Wow! 大少奶你好cute呀  (小樹熊)

    回覆刪除

  31. 終於可以見到大少奶真人啦~ 大少奶,其實我真係好仰慕你架 dada

    回覆刪除

  32. 終於見到妳的真面目啦,嘩原來妳咁靚咁可愛嘅仲好賢淑喎!難怪大少爺咁錫妳啦!恭喜妳又見報   我今早又係一起身就自已親自落樓買咗份報紙來睇啦,我怕家佣接完呀女回來時就買吾到啦!我又要一起見證這一刻。

    回覆刪除

  33. 大少奶,我第一次留言,不過我每日都有睇你既post, 令我開始鍾意整野食!!我一直都有訂閱經濟日報架,估唔到可以見到你! 呢個可能係你星途開始既第一步! 祝你同大少爺永遠甜甜蜜蜜

    回覆刪除

  34. 第一次見到大少奶, 原來大少奶咁後生既, 唔知幾時見到大少爺既合照呢?

    回覆刪除

  35. 睇到尋日個post,唔記得左時間,以為錯過左,今日一早見到你個post 即刻去買啦,好彩買到0者~

    回覆刪除

  36. 大少奶我每日都會睇你個Blog, 今日都係第一次同你傾計,一終於見到你啦 ! 好開心 ! 加油, 我會繼續支持下你!! 

    回覆刪除

  37. 可惜我今日先來....... 但你真係好可愛比我想像不同,真估唔到可愛背後是個勁人

    回覆刪除

  38. 我今日都專登買左報紙睇,你個樣同我想像中差不多呀,真係幾圓wo~

    回覆刪除

  39. 大少奶, 你個樣真係好有福氣.........好羡慕呀

    回覆刪除

  40. 我一路都有睇開你個blog架! 好欣賞你,不過就冇留言...懶嘛! 直到...知道你係經濟日報有訪問,我前一天已經叫我老公記得去買報紙! 今天終於跟你見面喇...其實只得我見到你! 我老公仲問我點識你tim...攪笑! 我好鍾意睇你煮既餸,又鍾意睇你講你既家庭生活! 如果我唔洗返工,一定會學下你煮好多好味道呀! 仲有...我之前睇完你既post之後,都煮左一餐西餐給我老公食,佢好開心,仲讚我呀! 加油呀! 我而家以你為目標呀!  Thank you!

    回覆刪除

  41. 我今日一出街就買報紙啦,一路搭車一路睇,妳同細個差唔多,都係圓咕碌好可愛,幾時post d 相俾大家睇呀?

    回覆刪除
  42. 各位……因時間關系,我唔能夠遂個回覆 其實個報導出街,大少爺反而最最最興奮! 我段報導最後一段提及到 "多謝大家支持" 係真心架! 我覺得因為你地我先會有見報機會,係你地陪著我進步 亦令經常一個人晌屋企既我一點都唔孤單 多謝!    

    回覆刪除

  43. 嘻嘻,我都有買呀。你唔洗後悔影側面唔影正面bor,post番張正面相上來咪得囉,呵呵

    回覆刪除
  44. 我真係睇完你個Blog即刻落街買 "經濟日報"番來睇,幾驚無得賣 (好似追明星咁) ^o^

    回覆刪除
  45. Fatgarfield 肥加菲2006年10月30日 晚上11:28


    So happy to see your article! Thanks for sharing. Will keep supporting you!

    回覆刪除

  46. 大少奶, 雖然我今日先留言..不過我星期六都有買到報紙睇.. 我重比埋我男友睇.  呵呵!

    回覆刪除

  47. 大少奶果然係一個福相喎,好貴起呀,最有感解係你那一句“由一個怎麼都不會煮的大小姐,到三年後的今日,變成煮一餐飯完全冇難度”,對於我這些學神,真係一種好大既鼓舞呀,多謝你寫依個 blog同我地分享,加油呀

    回覆刪除

  48. 終於聞名不如見面, 大少奶真人同相都一樣擁有著幸福的樣子, 好羡慕 , 見報添  

    回覆刪除
  49. 激死我啦家嫂嫂!!!!!! 點解我咁遲先知呀!!!! 無得睇你正面個樣, 哈哈哈!!! 話時話你真係'五環童'呀! 圓碌碌真係好鬼有福氣好得意呀!!!! 家嫂好叻呀!!! 我地真係光耀門楣呀! 嗚..我想睇你正 面呀!! (我就係長面人... )

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾