2016年8月8日 星期一

呃仔食豆腐

今界奧運我無得睇,意思係我無得睇直播

時差其實唔係問題,而係我唔可以好似4年前咁睇天光先去睡

家陣要湊個仔就唔可以自私,睇重播我又好難集中精神去睇

So Sad~~~~~~~~~~

我記得以前睇奧運每次都好集中精神甚至連街都唔會出

買定材料晌屋企自給自足咁,如今都一樣買定材料自給自足但就多了個包包

今日整醬燒豆腐豚肉卷,呢個堅好食

呀包食晒d肉同豆腐,如果就咁豆腐佢又揀起晒但連埋d肉佢又比呀媽呃

個醬汁係精華所在,好易整既呢



食譜:

豬肉片   大約8-10片

盒裝硬豆腐   1盒
(因為深山無得賣新鮮,所以我用盒裝,大家可以自己去買新鮮)

醬汁

生抽   1湯匙 
(如果用醬油做就唔使加老抽,用1.5湯匙醬油代替)

老抽   1/2茶匙 

茄醬      1湯匙

糖      2茶匙

水    2湯匙

*將所有醬汁材料撈勻

做法:

豆腐切成長條型,再用豬肉片卷起

*豆腐如果怕出水可以蒸5分鐘等佢出緊d水先卷起


將豬肉豆腐卷煎至金黃色


醬汁材料撈勻,然後就倒入鑊慢火去煮至收汁

期間可以兩邊煎下,上碟後灑上蔥花或芝麻







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾