2016年6月22日 星期三

韓戰


是咁的,近來我無乜心機,因為好熱

個人又勁燥,曾經懷疑自己更年期

最後發現只係天氣令我燥底導至後天間竭失心瘋

無心機都要煮,因為我成個6月都好忙,既然終於得閒少少無奶油唔煮

所以決定今星期全部一碟過,昨晚韓式炒粉絲

個重點係一味兩款,有辣同唔辣

辣既係比自己唔辣既係大少爺兩父子

包包居然喜歡食,因為鹹中帶甜,有佢喜歡既蝦、同牛肉,佢又肯食翠玉瓜

個翠玉瓜我用韓國貨,果然係好味d

呢碟係我既加辣版





包包同大少爺既唔辣版.






食譜:

韓國粉絲       半包(大家可以自行加減)

西冷薄牛扒   1件

韓國翠玉瓜   1條

甘筍    1條

洋蔥    半個

木耳絲   隨意,浸軟

蝦       半碗

蒜頭   3粒

醬汁:

韓國豉油或普通生抽   1湯匙

糖         2茶匙

水    半碗

麻油     適量

如要辣就預備韓圍辣醬  半湯匙

做法:

牛扒先拍一拍再切絲,加入生抽、生粉、麻油撈勻

韓國粉絲先用滾水灼到軟身(大約6分鐘)再過冷河瀝乾水備用

先熱鑊熱油炒一炒牛肉至半成熟

所以蔬菜料倒入鑊兜勻


將醬汁所有材料撈勻,倒入鑊至滾起加入蝦


放入粉絲及牛肉兜勻直至醬汁收乾,如果加辣就晌呢個時候加入韓式辣醬兜勻

*我有煎定塊蛋皮切碎放上面呢








大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾