2016年6月12日 星期日

大蓉

我終於成功整雲吞麵,好成功好開心

包包人生第一碗雲吞麵係媽咪親手整既

大少爺食了10粒

雖然只有98分,有2分因為無肥肉少少美中不足

但我自己整當然唔想加肥吧

湯底用了雞湯+大地魚,當放雲吞後加埋幾乎做得出街外湯底

雖然我好想放假,但忍唔住寫,加上呢輪廣告多,都希望大家都開心就寫先



食譜:

蝦    1斤

梅頭肉   $10-$15(視乎你喜愛蝦定豬肉)

大地魚   1塊

鹽、生粉、麻油、胡椒粉

分開幾個步驟

蝦…蝦要整得爽有方法的,先去殼及去腸


作將蝦用生粉及鹽撈勻再摔


摔到表面有潺就可以沖水



完完全全索乾水


加半茶匙鹽、2茶匙生粉、胡椒粉及麻油撈勻,放回雪櫃雪2小時


大地魚洗淨,索乾水半煎炸到金黃色


去骨剪碎用用攪拌機打成粉備用



豬肉,正宗既點心或雲吞並非用肉碎做,係將肉切到好細粒再攪至起膠

但我用快方法,將肉切細粒,用手提攪拌棒打幾下再攪就會慳功夫d

攪到起膠


將蝦粒加入豬肉中,加 1湯匙大地魚粉、鹽 1茶匙、胡椒粉、生粉 1茶匙及麻油(落多d)

再攪勻後放雪櫃半小時以上


我喜歡蝦多過肉,所以用咁上下份量包起

用清雞湯(今次用盒裝)+大地魚粉滾起加雲吞再放麵就煮好就done~







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾