2014年11月11日 星期二

邪溜丸

昨日被碧咸同包包突然識爬而興奮

我從無想過自己會有個仔,更無想過會因為佢識爬而歡呼

昨日有個朋友問我:你本身係唔係好鍾意小朋友

我答佢:唔係!如果係就唔會咁大年紀先去生

但我覺得自己生得個仔出,就要理所當然去照顧佢

最重要係愛佢

因為我愛佢,佢每一個舉動都令我感動

開心時刻post開心食譜

呢個"邪溜丸係邪惡的醋溜丸子"
我仲加隻辣椒落去好好食,酸酸甜甜
佢最邪只不過係要炸,但我又半煎炸,效果好好啊
必定share既食譜:
豬肉碎           你所需既份量啦,我呢度$25
醃料:生抽、酒、糖、五香粉1/4茶匙、生粉、麻油
將以上醃料撈勻,同一方向攪至起膠,放入雪櫃醃半小時以上
醬料:
茄醬        3湯匙
白醋           2湯匙
                                     糖          1.5湯匙(你可以隨意加減)
辣椒           1隻(可略)
做法:將醃好豬肉做成球型,然後炸/半煎炸至熟,盛起備用
所有醬料撈勻
丸子回鑊,倒入醬汁用中火兜,兜至醬汁完全沾上丸子之上,done~





Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

2 則留言:

  1. 唔好意思,想問一下唔想肉丸太鞋,想彈囗D,係咪要控制生粉份量?應該點預?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你醃既時候加小小水,佢去滑身d,想佢彈要撻佢,好似做蝦膠咁

      刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾