2014年2月1日 星期六

初二之八寶鴨


年初二一早起身無粥煎糕然後又去街

今日主要買奶皇包d濕濕碎碎物品

然後行幾個鐘後回家預備開年飯

無錯!今日我整八寶鴨,其實唔難整,個重點要好心機

八寶有乜呢?

有蓮子、糯米、瑤柱、鹹蛋黃、金華火腿、白果、蝦米、冬菇

用高速煲去炆,下面又煲湯上面蒸鴨,用個半鐘到

但準備既心機確唔少呢

個效果好好,好好味啊!辛苦都值得的

 [眉豆花生瘦肉湯] 功能益氣健脾,利水消腫. 對妊娠出現水腫的孕婦很有幫助

雖然我未腫,亦唔希望會腫,但健脾都係好呢

近睇隻八寶鴨

的確…我覺得辛苦係值得,其實唔係好辛苦,只係我而家比較易累

我唔係專業,未去到幫隻鴨起骨,但燜完骨都軟晒都方便食


先預備配料:糯米 1嘜,然後浸過夜,跟住瀝乾水

其次預備有蓮子、瑤柱、鹹蛋黃、金華火腿、白果、蝦米、冬菇

白果去穀、冬菇切粒、蓮子去芯浸軟、鹹蛋黃切粒、金腿切粒、蝦米同瑤柱浸軟

份量其實隨意,無一定既,糯米一嘜就夠了,其他自行去調較也可以



首先鴨一隻,切去頭同翼位置,最重要切走pat pat否則好臊

預備半碗老抽,加半湯匙紹酒,每十分鐘搽一次上鴨身,共三次令佢上色


煎香鴨面,用慢火去煎,唔需要熟只要煎上色後備用


預備150ml老抽、50g糖攪勻,倒入鑊,將老抽汁不斷淋上鴨面直至鴨深色


如下圖顏色便可以

收所有配料攪勻,加入少少約半湯匙煮鴨既老抽汁,撈勻

將餡料塞入鴨內,然後用牙簽封口 

放入盤中,因為我今次用fissler高速鍋去炆,但個盤又唔夠大,所以用錫紙盤,方便我塞入煲內


                                錫紙封面,我用Fissler高速鍋先用2號速度,煲1個鐘

                             一個鐘後減壓排氣再連汁蒸45分鐘,點解我要再蒸?因為確保鴨內糯米熟透

                               因為表面鴨肉已經燜好,但裡面避免未熟所以再蒸

*如果大家用明火,就隔水蒸4小時

最後將鴨汁隔去油份加杯水或上湯倒回鑊中煮滾,然後加生粉水煮成獻,再淋上鴨面便可以



高速煲資料

我今次個底層煲眉豆花生陳皮瘦肉湯

花生半碗、眉豆半碗、瘦肉一件、水1500~2000ml

煲內放上蒸架係for我第二層燜鴨的

如果大家用明火煲,煲3個半鐘便可以

呢個湯對孕婦好的,尤其七個月後飲





Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾