2011年3月1日 星期二

彈花


星期日gathering,無乜影過相

因為當一群人都擠晌屋內,要招呼各人

就無辦法影相呢

除話梅骨外,仲有影過涼伴海蜇頭

海蜇頭比海蜇皮便宜,味道差唔多

海蜇皮要浸耐d,因為多鹽份,海蜇頭就已經乾淨咁

不過…都仲有沙

所以買完海蜇頭

食前2日先浸水,每8~12個鐘就換一次水

2日後,先煲滾滾水熄火,水開始無咁熱時就放海蜇頭

放落水後即撈上來,放落冰水中,水要夠夠凍

浸透後就可以撈出切絲再加調味

如果加青瓜,就食前幾個鐘先放,因為青瓜會出水

調味用魚露、生抽、花椒油、糖、麻油、我再加少少白醋就well done




海蜇頭係好似一朵朵花,佢仲要係一朵有彈性既花




海蜇頭比我後頸白!嗚~

相片燈光唔夠,真人一截黑一截白

好彩塊臉無乜樹咋







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

6 則留言:


  1. 海蜇頭好爽好好味架 不過我未試過自己整 唔知海蜇頭可以係邊到買到呢
    [版主回覆03/01/2011 11:56:00]晌海味店買,呢…大間少少海味店
    呢盤我晌佐孰永安附近,冠南華對面海味店買既

    回覆刪除

  2. Tai Siu Lai, for your sunburn, have your tried aloe vera gel? Try Banaxx Boxt brand, it is very good. Hope this helps.

    回覆刪除

  3. 試下用美白精華當mask, 用化妝棉貼在晒黑部份20mins...1星期1次...我以前去旅行, 晒黑左右後肩, 好似紋身咁...我都係呢個方法淡化D黑色素...

    回覆刪除

  4. 我又要試下....多謝大少奶~

    回覆刪除

  5. 海蜇頭是心機菜, 吃得到的人都很有福呢!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾