2012年10月27日 星期六

上海 x 日本菜@智選假日酒店


今日星期六,晚上有聚會,有30個包發酵中,搓到我膊頭痛

麵包發酵中就寫下外食,試菜篇

今次係上海菜同日本菜既混合篇

唔係我自己混,而係當日試菜時,間酒店未開,結果晌同一間餐廳試晒兩間餐廳既食物

將軍澳開既新酒店,智選假日酒店

今次同時試既係晉薈同稻



看餐牌,係中日混合咁上




有白酒又有清酒




個合桃好食啊





先上冷盤

陳醋海蜇頭、鎮江肴肉、花雕醉雞、香干馬蘭頭、麻香小象拔、龍井燻蛋

每樣小小,滿足個人慾望又唔會太大碟




呢個我無食,係富貴糟肚尖

即係醉豬肚

大家都話好味,但我無試呢




日式:海膽冷素麵

麵係櫻花麵,海膽係北海道海膽

我喜愛呢個



清炒河蝦仁



花雕蛋白蒸蟹鉗

其實呢個先係難,隻蟹鉗要同蛋白夾時間蒸得好

否則會唔平均呢





清燉獅子頭

呢個粒肉同平時既唔太同呢個質感似小籠包裡面粒肉

個湯好清好清



蒸河鰻

魚蒸得好滑,但我唔食呢類魚的

sorry,浪費大廚美意!




鯗烤肉

下面有塊生曬既魚,但我影唔到呢




小籠包



呢個生煎包非常好食,真係好好食




汁燒雞肉棒

好好食啊!個面好脆裡面juicy,加上混合蛋黃既汁

好開心的!好好食




鹽燒喜之次

Kinki魚,鹽燒係我愛既食法,連魚頭上,所以我咁樣影,嘻



甜點……唔記得乜名,麥乜乜?

好好食,但唔記得名

有無人幫下我呀?





日本蜜瓜,甜



中、日、大廚合照



食日本菜既:稻




食上海菜既晉薈




2 則留言:


  1. so nice to get to try out all the new restaurants by invitation !

    回覆刪除
  2. 這道甜品是香打麥場從"偽主婦ki琪"blog內看到的
    它好像我小時候嫲嫲做的甜品!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾