2012年10月29日 星期一

舊甜品與新相機(椰皇燉鮮奶蛋白食譜)




上星期太快樂!完全吃喝玩樂直到昨日,有新相機當然帶相機出去啦!但無乜影到相,哈


今星期要收拾心情,同埋我訂左健身單車,希望快d到要努力踩單車


然後載大少爺去山明水秀、遊山玩水(*注意:健身單車無轆的,哈)


話說大少爺一向比我好大自由,我喜歡點、鍾意買乜,佢都好少阻止



唯獨健身單車佢唔比買,我都唔知點解,屋企有位擺,我希望可以睇住電視去踩


以前做gym我都只喜歡踩健身單車,但佢反對


不過…近來終比我打動(死纏),佢終於比買喇!呵呵


心情好,所以昨日去完一日街都整個甜品


整過既椰皇燉鮮奶蛋白,一個食完好暖既甜品


最難係將椰皇劈開,但我有大少爺代勞,所以對我來講好易的的的的的


我覺得呢個甜品非常好味,係非常咁好!Like

呢張相係G15影,我終於夜晚影都可以喇!之前就算用大機影,夜晚都影得唔好,G10更加一入夜就唔太好呢

而家呢部可以了



食譜:

椰皇一個,先倒晒椰水(椰皇水可以飲左佢),然後劈開個蓋(好易,將可以篤洞嗰邊方向,切開,要大力小小又要小心手)

蛋白    2隻

鮮奶   200ml

糖   隨意,約25~30g(每人對甜喜好唔同,就自己落吧!但如果個椰皇本身甜,就唔需要落太多糖,否則掩蓋香味)

將蛋白、糖、鮮奶輕力攪勻,過篩一次,倒入椰皇內,蓋上保鮮紙

水份要準確,否則難凝結

然後大火燉20分鐘,熄火唔好開蓋焗2~3分鐘,Done~






一向都只晌Fans page放敗家之物,今次想放埋blog

我的新拍檔G15,佢景深比G10靚,有水平尺咁我影食物歪左會即刻知

夜晚影相靚了,新功能都有d幾好用

從此大機可以專心晌屋企幫我影食譜

我同大少爺旅行都可以一個用G15、一個用G10,唔使佢再帶大機咁重,大家都有得去影相




呢個一定要講


Shu Uemura x老佛爺既限量版紫色眼線gel,非常靚,我初初怕自己唔襯

但因為深紫色,所以好易襯到,用一日都唔脫色,但自己要用掃,我用番bobbi brown支掃上都ok




近來最得寵既中boots,Like!都話秋季入到對boots,人就會變得開心,哈




電子量匙,最憎d 1g 2g 3g,用量匙一"畢"就可以

但其實你隻手要好定,定過抬油先最準,否則放上檯上量,我覺得咁無乜意思

不過手夠字,其實都會準的!我覺得都算唔錯吧




直播完畢,交番比新聞部

19 則留言:


  1. 我要食甜品......

    回覆刪除

  2. 我仲未買到BOOT BOOT呀!點算呀?

    回覆刪除

  3. 我鍾意對boot,大少奶好有眼光呀

    回覆刪除

  4. 鮮奶蛋白好正,好想快d試整添

    回覆刪除

  5. 謝謝分享這寶貴的食譜 :) 我這裡都秋天了,真的要滋潤一下!

    回覆刪除
  6. Ronnie-L 化妝箱與我 - 新娘化妝師 Bridal Makeup2012年11月7日 下午1:28


    我係用緊 G11 , 可惜G15 無左反轉鏡頭,,,,,,,,用慣左有得轉好難返到轉頭咁....

    回覆刪除

  7. 椰汁加奶,我Mr. Godric飲得嗎?

    回覆刪除
  8. 椰皇燉鮮奶蛋!!@0@ 我至愛!!>V<

    回覆刪除
  9. www.lovememe.com.cn品牌个性女装批发网2012年11月8日 下午2:40

    睇住D焞品肚餓



    @>->->----<-<-<@

    回覆刪除
  10. My Makeup Workshop2012年11月8日 下午3:46


    椰皇燉鮮奶蛋白.....正呀,好想食^^

    回覆刪除

  11. 最後果句好搞笑

    回覆刪除

  12. 正呀,好想食!!!!!真的要滋潤一下!

    回覆刪除
  13. Lady Apple 蘋女郎2012年11月9日 上午10:39


    椰皇!!!哇。。。好想食lor

    回覆刪除

  14. 存在宇宙中肉眼看不见的世界,是怎样的一个世界!!
    欢迎光临~敬祝平安

    http://blog.yahoo.com/_ZYYK5SOQTX2BSXLTWAXQ3ZKSKE/articles/page/1

    回覆刪除

  15. 椰皇燉鮮奶蛋白好滋潤啊

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾