2012年10月26日 星期五

翼雞花百燒鹽(附鹽燒百花雞翼食譜)



今日又週街走,今星期我坐唔定咁

希望今日順利買到新相機,我要買部去event既,G10開始覺得有d重,同埋我想同大少爺出街每人一相機

佢都唔想成日拎大機出街

仲有我個枕頭都好荒謬,近來攪到我週身骨痛

但揀枕頭有d難,我唔會瞓晌樹試,咁都唔知點買,你話我知你點買枕頭?

之前個太空枕都舒服,但近來攪到我每日起身都頸梗膊痛

今星期甩繩咁四圍遊,但都要整下野

以下係鹽燒百花雞.................翼

因為我無辦法成隻雞去起肉再釀,於是用雞翼試下

原來呢…就咁用鹽、同胡椒醃雞翼再煎香,日好煎到乾身,會好似日式鹽燒雞翼

拆骨再加上蝦膠,好食啊

拆雞翼骨好易,將頭尾兩個結剪走,用手指推條骨出來就可以

當然要練下功啦

Look.....隻翼脹卜卜、又乾身,哼



我切正一件入面無紅蘿蔔粒,其實個蝦膠我加了新鮮粟米同紅蘿蔔粒



二人世界食譜:

雞中翼    5隻或隨意

蝦膠 大半碗

粟米、紅蘿蔔   隨意

鹽 1茶匙(視符醃既時間,如果醃得耐就落少d,要好快手醃完整落多d,但煮既中途再灑d落去亦得)

黑胡椒   隨意

做法:

雞中翼,將頭尾既結剪開,用手指推兩條骨出來

雞翼沖洗後要完完全全抹乾水份

加上鹽同胡椒粉醃

蝦膠加上紅蘿蔔粒同粟米粒,然後將蝦膠用唧咀唧蝦膠釀入雞翼

最後燒熱鑊,加少少油,慢火煎香兩邊,done~

實不相瞞,今次蝦膠我無自己打,呢個買既

買回來入煲鮮袋中,然後加少少生粉、撻幾十次,佢會變得彈牙,因為街外買既蝦膠大部份只係攪爛便算

蝦膠加入少少粟米粒同紅蘿蔔,會爽d,加沙葛都可以



雞翼用慢火煎

今次用Fissler煎pan,不鏽鋼煎pan可以煎出香脆

同埋呢個pan煎出來係好乾身,因為雞翼既油逼晒出來

先中火燒熱鑊,加少許油,然後慢火煎,最後較番大少少,佢就會乾身同脆




因為蝦膠佢發脹,令雞翼有d位掂唔到隻pan,所以棟起來,棟起來~




煎完後都會有漬,因為我最後貪快較大火



但趁熱倒熱水入去,d漬拜拜!我捨不得你....耶耶



順帶一提

圖中就係我用緊既煎pan,而家加埋個煲,二人世界套裝特價$3028

有興趣去睇下,問清楚點用,可以考慮下

不鏽鋼如果識用,絕對耐用過易潔,至少唔怕刮花有物質滲出呢


8 則留言:


  1. 我都想買相機呀!

    回覆刪除

  2. 呢個翼雞花百燒鹽...好吸引!

    我以為要用火燒呢, 原來煎都okay...

    回覆刪除

  3. 我用Sealy 枕頭,都幾好架!

    回覆刪除

  4. 我最鍾意同雞翼拆骨 ~~

    回覆刪除

  5. 鷄翼拆骨真係又好味又易食~~

    回覆刪除

  6. 太空棉如果放係冷氣出風口, 佢會變硬而且番5到轉頭! 所以用得耐係要換的。
    (以前同洗佬咩S攞貨, 果SALES教架)

    回覆刪除

  7. 雞翼拆骨啖啖肉,我最中意呀

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾