2012年10月10日 星期三

三豆(3色豆糕食譜)


放假心情真好,近幾日都比自己放下假,晌屋企整下野食

過埋今星期可能又再忙dd

一得閒總會實踐心中所想既食物

包括…呢個三色豆糕

有一次偶然機會下,偶遇過呢款糕

呢個偶遇令我難忘,難忘你的姿態動靜,略帶憂鬱的一雙眼晴

琴日又再想起佢,於是自己晌度諗到底點整

結果…諗到了

我個糕有用桂花,略帶少少花味,唔多,我好怕太多桂花會似香皂

但唔用個糕得個甜字無乜意思,所以用冰糖水浸少少桂花

豆豆用眉豆、紅豆同雞心豆

其實應該用紅腰豆,我一時快手買左紅豆,攪佢好耐先淋

遂層雪凍,好似80's年代恩物…七彩jelly做法



食譜:可做4杯

桂花   1茶匙

熱水   600g

冰糖 適量,自己根據口味調教

魚膠片 30g (講過幾十百次都要再講…魚膠片份量同魚膠粉一樣)

紅豆、眉豆、雞心豆各 1/4碗

做法:

魚膠片用冰水浸軟

將紅豆、眉豆、雞心豆煮淋,分開煮,先用熱水浸一個鐘,期間換下熱水,之後放落煲煲煮熄火唔好開蓋焗到水涼,重複幾次

熱水加桂花加冰糖煮至糖溶化(水份量可以多少少,因為煮時會蒸發,寧願煮至糖溶後再量份量),加入浸軟魚膠片

200ml份量桂花水 +眉豆

200ml份量桂花水 +紅豆

200ml份量桂花水 +雞心豆

先放眉豆雪至凝固、再放紅豆層、最後放雞心豆層

再雪兩個鐘,done





6 則留言:


  1. 點解整得咁靚架!

    回覆刪除

  2. 真係唔難, 但係要好有心机.....

    回覆刪除

  3. 妳整得零舍靚架~

    回覆刪除

  4. 這個3色豆好好味.以前美心酒樓有得食ga.原來整也不太困難

    回覆刪除

  5. 嘩.... 好多豆....好討厭啊!!!!
    不過個樣好靚 ~~ 賣相80分!!!!

    回覆刪除

  6. 你尼個糕令我有整嘅衝動~因為我娘愛食豆!但我無食嘅衝動~因為我唔愛食豆

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾