2012年10月4日 星期四

DIY(清真牛肉餅)


呢段時間終於可以休息下

昨日有d不適,留在家休息

見到私人FB有朋友提起清真牛肉餅,我想食但唔想落九龍城

記起自己曾經整過類似,但質感唔太相同

於是我去nap,睡醒後醒起..........澄麵

只要加澄麵質感會唔同

會更類似

於是趁要落街買少少野,順便買新鮮牛肉

經我一輪努力後,終於攪掂

牛肉餅牛肉要新鮮,唔可以加水同生抽,平時加水去醃牛肉,但因為牛肉重水份既話會整濕個皮

生抽會令個皮染色

所以我加冬菜粒,一來有鹹味帶少少香,二來唔會染色

跟住加蔥白粒,用蔥白會有少許汁,再加少許洋蔥,又係少少汁加香味

咁牛肉用少許鹽,好少,少到1/8、胡椒粉、生粉、最後加少少麻油撈勻順一方向攪佢少許膠,咁就唔會一食就散晒

個皮唔係想像中咁實淨,會有少許濕,靜置完後加高粉晌檯面搓成型

所有都要用輕力,輕輕的搓、輕輕的壓平、輕輕的加入牛肉、輕輕的包實封口

總之……出去食方便d,自己整就滿足感多dd

但整完都給它一個"哼"



牛肉要新鮮,新鮮既牛肉





碟底要加d高粉令佢唔黏



以下係10個份量

麵粉      150g

澄麵粉   30g

熱水   90g

凍水   45g

做法:

1)麵粉、澄麵粉放入盤中,加熱水 攪勻

2)分2~3次加入凍水,攪勻後搓至光滑唔黏手

3)放入另一個已搽薄油既盤中,蓋上濕布靜置20分鐘

4)檯面上灑上高粉、麵棍、手都要灑上高粉防黏!靜置後再略搓至長條型,分成8~10份,碌成圓形包餡整形

5)煎至兩面金黃,灑少少水蓋上鑊蓋蒸焗一下,收水後上碟

貼士:

整型時,可於枱上、麵棍、手灑上高粉防黏

包好食唔晒放冰格,可以防止肉汁滲出整穿餡皮

熱水加入麵粉成粒狀再 加入凍水至糰狀

每隻粉吸水能力唔同,凍水要分幾次加,唔需要加晒,總之成糰狀可以停,覺得太乾先再加水

 

12 則留言:


  1. 唔該外賣兩個,一陣自取

    回覆刪除

  2. 我成日都想研究下個皮, 原來係澄麵...我想用個餅皮嚟整韮菜餅, 希望okay...

    回覆刪除

  3. 新banner 好靚 ~~~
    牛肉餅好似好好味~~~
    快 d 分甘同味啦 !!!!

    回覆刪除

  4. 雪櫃有和牛漢堡, 等我學下妳個皮先得!~

    回覆刪除

  5. 勁呀!叮聲就諗到點整 ^.^

    回覆刪除

  6. 勁呀 !! 我又要學

    回覆刪除

  7. WOW~~~好好味~~~~

    回覆刪除

  8. 嘩, 整得好靚好正

    回覆刪除

  9. 一於要跟你做一次牛肉餅

    回覆刪除

  10. 你整得好靚!!!! 令我都想去九龍城行個圈 :P

    回覆刪除

  11. 你好有心機,睇你bolg 學到好多食譜, 我都好鐘意煮食但就唔太識,以後睇住你個bolg 就掂。

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾