2012年10月15日 星期一

為執著乾杯(附燻蹄食譜)


這氣味 或太刺鼻 這刻未感染你
無奈 從未想過 為迎合而調味
因我衷心相信 異類有天亦能成大器
肆意地 釋放獨有的優美

就為我執著 悠然乾一杯
它使我 每日迎面疾風也未攰
只要堅持 燃亮自己的心永未曾灰
讓我 從來沒有後悔

近年無乜歌令我喜歡,近來卻喜歡聽藍奕邦既....為執著乾杯


隻歌好好聽


為執著乾杯,相信每個人都會某些人同事去執著


我.........


執著唔同我唔喜歡既人去打交道


執著唔做難為自己既事


執著為大少爺煮得最好

執著只為身邊親朋戚友去煮,否則我會煮得唔好

執著雞上碟唔一定連埋雞頭,乳鴿、乳豬、魚亦如是。。。。


執著其實係幾型既事


所以我執著整大少爺喜愛既燻蹄,但其實我最怕既食物

我對豬手,除了自己整脆既鹹豬手外,一切豬手食物都say no

我唔食,唔代表唔整,因為身邊人喜歡






材料:


新鮮豬手   一隻


鹵水料半份、粗鹽  3湯匙、紹酒 2湯匙


薑、蔥


(以下鹵水料太多喇!用一半已經夠)




先煲滾水,水份量蓋過豬手,然後放薑、蔥、紹酒出水,大約煮20~30分鐘


然後再開一煲水,水份量要蓋過豬手,然後落滷水料、薑、蔥、酒,鹽煲滾,落豬手


煮滾後熄火,然後靜置佢8個鐘或過夜,期間唔好攪佢,翻滾後熄火


跟住放涼後起骨,起骨後用保鮮紙包實,扎到最實,最好用幾張去包,最後封上錫紙,放雪櫃一晚






一晚後佢就會還原原型,咁就切片上碟


加酸醋汁:

白醋2湯匙、加糖半湯匙、加蒜蓉、辣椒,然後加1湯匙滾水令糖溶化便可以





但願每一日 亦能乾一杯
准許你我 卸下重重偽裝再赴會
只要堅持 燃亮自己的心永未曾灰
讓我 從來沒有後悔


好酒量 誰願喝就會

9 則留言:


  1. sorry to be asking, but what is 鹵水料? What ingredients are part of 鹵水料? Bec i live aboard, so, there are no herbal store that has this package. I will need to get the ingredient one by one.

    回覆刪除

  2. 隻豬手扎得好實好靚!

    回覆刪除

  3. 首歌超正!!!!!
    super like !!!!

    回覆刪除

  4. 餐前小吃或用來送酒是最正的....

    回覆刪除

  5. 翻滾後熄火要幾多次呀?thx

    回覆刪除

  6. 為執著乾杯呢首歌我都好鍾意~

    回覆刪除

  7. looks yummy!!!! thanks for sharing ^^

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾