2012年10月2日 星期二

@新濠天地


早兩星期六、日應邀到澳門AGAIN

今次去新濠天地

um....其實慢慢發覺澳門既酒店近年都偏向注重渡假及飲食

每間酒店既中菜或西菜都越見精彩

就係有競爭才有進步既道理

所以各酒店都會做到最好,所以呢類型邀請係好體驗

今次一行多位blogger,柴娃娃地去飲食,同講無鬼既鬼故!好開心呢

入住Rock rock 酒店



入大堂一定要影相既亮點,Hard Rock酒店屬於精品酒店




一到步就先去酒店既滿彩堂午餐

滿彩堂係北方菜式!Like



佢地既填鴨全用火爐去燒既







一來便有8個前菜,碟碟精美

最難忘有柚子山藥、脆鱔同埋燻魚,我要再執下相先可以遂碟放上來



片皮鴨.....我好衰,係都要搵無頭既方位去影



師父手勢好好,手起刀落




配超薄餅皮




仲有松鼠桂花魚


四季豆


超Like呢個鍋貼 



當一眾食友都叫飽時,來了呢盤甜品

各位女士好似由頭食過一樣有食力

甜品真係有兩個胃呢




兩盤少少唔同款的




之後休息一陣去睇水舞間

精彩!

d演員真專業,各個演員都盡全力的


舞台效果都好好




跟住去譽瓏軒同大廚見面、影相




酥炸法國生蠔




金花白玉翡翠









過萬一set既餐具




佢既月餅好好食,個蛋黃靚到不得之了






荔枝木
叉燒、燒鵝全用荔枝木去燒,獨特香味





正式晚餐

呢件叉燒好食到不得了,佢個肉係鬆化,夠香

後面件法式生蠔仍保留鮮味 





南棗合桃螺頭燉雞

燉湯夠火喉,夠甜!我好喜歡呢個燉湯呢



芙蓉花雕蒸澳門金邊龍鯏球




荔枝木燒鵝,皮脆肉香





金花白玉翡翠

個紅色汁係紅菜頭汁,師傅用紅菜頭顏色,但又融入其他材料去做呢個汁

又靚又好味






譽瓏軒炒飯 
好靚既器皿,常滿



一班人不停傾傾講講,又到甜品時間

又令我地一眾人癲左咁開心

呢個杏汁焦糖燉蛋,中面合逼



以下全是petit fours

但感覺似petit fourty咁多啊


奶茶及芝麻雪糕





呢個果汁糖好好食,紅色係山楂味!超得



香滑古古力




經過一餐豐富晚餐,再加上傾得好開心,帶住開心心情入睡

Hard rock食我好睡,原因我問佢拎左個硬枕,令我睡得好好

我好怕酒店d枕頭軟乃乃

一起身看見美景







落Hard rock cafe早餐



噢!許志安第一回合套衫啊


早餐後,休息及收拾就去The Tasting room午餐

法國餐廳食法國菜






一開始試了多款芝士







美酒開始





見到都開心






一個酒櫃,可以買一小杯份量去試味,試到合適口味先開一支都得





開餐了













 呢個小食,後面有一個靖魚mousse配麵包,好食









 法式慢煮龍蝦




龍蝦正確來講唔可以煮到熟晒,要留有少少生,咁係最好食

一熟就收縮

呢個慢煮方法剛剛好






洋蔥湯





佢唔係傳統款式

而係一個帶creamy既湯






蟶子配John Dolly fish




又到甜品時間:呢個棒子香蕉古力脆餅

個面既古力sorbet,無奶去做既,出奇地好味!唔漏,做成sorbert反而令古力帶清新感覺





跟住搭船回港,多謝新濠天地邀請及給我愉快兩天

更感謝比我認識到一眾新相識bogger,好開心

無論新相識或已認識既都相處愉快~









































1 則留言:


  1. 真羡慕妳時常有好嘢食,睇到妳的好介紹,我已儲存起來,有時間返香港一定要去試妳的好推介!謝謝!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾