2012年10月1日 星期一

迪士尼黑色世界~


中秋節大家開心嗎?

明日大少爺出camp,所以我都會好開心

早上晌教會,大家知少爺入camp怕我悶,都會特別關心我

今日都同一班朋友渡過,都好開心

um......出番之前去迪迪尼既blog,配番呢個holiday mood




今次4點幾先入去,噢~米奇今次有d唔同,臉珠紅紅啊




我最愛既minnie 啊!你睇佢靚到丫

配合萬勝節氣氛


Mickey好型仔呢




避唔過既係…十月總有萬勝節既裝飾,黑色世界~

其實迪士尼佢既氣氛唔過份,佢唔係會有好多妖怪週圍嚇你

但設有兩個新既設施,你晌大街唔會有妖怪嚇你,仍然有一片童真世界











黑色世界設施…詭墳學院

其實真係Juz for fun咁睇下有d乜

um.....都算funny,唔係去做成好鬼屋好多鬼咁

感覺裡面係角式扮演

黑色幽默




另一黑色幽默…黑色馬戲班

呢個更加黑色幽默

我同朋友車人入到去覺得好好笑,係馬戲班既場面

有d位會令人發笑,唔會一味靠嚇



之後一定要去玩灰熊山谷既礦車,實在太好玩







我喜愛呢種專業既演員既表演,佢地永遠微笑著



又去toy story













唔少得週圍影相




睇一百次仍開心既




小小世界又必去







晚上又多一場巡遊

有呀jack出場,仲有我又追住minnie影喇






其實有D我時間唔配合miss 了

還有……


明日世界,引發連場精彩的舞台表演,包括:沖天飛鈴、創舞士及激光俠舞台表演


App新設「黑色聯盟戰」遊戲,讓賓客隨時連線加入殭屍及狼人的世紀之戰,在樂園內到處尋找最強的黑色印記,爭奪體驗最終驚喜「黑色聯盟私會」的機會。








2 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾