2012年11月1日 星期四

擺到明(腐皮蝦角)


正所謂…多個炸爐,多條油炸鬼


你地由於得我新紙坑


到過幾日爛臉我就會停止,就會知驚,去煲乜煲物架喇


但今日仍然興緻勃勃丫嘛


炸完肉,當然搵d乾野炸下架啦


想起了腐皮


又想起了飲茶的沙律明蝦角,其實隻蝦晌隻角裡面,都唔係在明既,我個蝦角係在明架!擺到明見到隻蝦,哼

先講腐皮,我最愛腐乜腐物,所以炸佢都幾好


明蝦角有我最愛既蝦膠,同蝦,最重要有我曾經瘋狂既沙律醬


細個飲茶最愛沙律明蝦角,個沙律醬最巧妙之處…有幾粒雜果


那一刻搵到粒雜果,就會好開心,講個祕密你知…其實我好喜歡罐頭雜果同蜜桃的


老豆都一樣


當時我連浸蜜桃既水都會雪凍佢飲


我老豆就會大叫:飲痾你呀


從那時起我有個人生第三左右銘:最多咪痾!


哈!


第一係…得快樂時且快樂

第二係…有錢使得鬼推磨

第三左右銘:最多咪痾!


以上左右銘可能會教壞人,但我無奶油去掩飾內心既歪理架嘛!哈哈


不過…我最緊記既係…耶穌愛你




好容易的

買一塊腐皮,剪開四方型,隨你剪幾多份

蝦膠大半碗,今次買現成,回家後撻佢幾十下令佢彈彈彈

再預備d蝦

蝦先用生粉同鹽洗摔,佢會有d滑潺潺走出來

然後沖水,完全索乾水,再加1/8茶匙鹽,生粉半茶匙、胡椒粉、少少麻油撈勻,雪半個鐘

然後在腐皮上加少許蝦膠、加多隻蝦,再蓋上另一腐皮

拎去炸

我就掃層油,放落免油炸鍋,180度8分鐘

也可以掃層油放焗爐,用200度焗,用焗爐期間要反轉佢再焗,焗至金黃色





7 則留言:


  1. 蝦蝦!我睇到你喇!HEHE
    [版主回覆11/01/2012 14:12:32]唔准你睇的

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2012年11月1日 晚上8:33


    正!!真係好好味~
    我琴晚買完機即試機都係佢!!爆趣~~

    回覆刪除
  3. 你地由於得我新紙坑 < 打錯字~ XDD

    咁不如你整隻「暗蝦角」我食下!

    回覆刪除

  4. 我朋友都買咗LEE個炸爐....我諗住用佢炸薯仔--- 用新鮮薯仔切條....但係好乾....您有無好方法用LEE部機整?

    回覆刪除
  5. 請問腐皮放蝦膠前需唔需要預先浸軟或用毛巾濕濕先"

    回覆刪除

  6. 好好食咁喎!蝦,腐皮,炸野,全部都係我老公架至愛,等我又試吓整先!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾