2012年11月25日 星期日

忽然飲食有倉開


開倉通常都一鍋蜂咁去,呢d我偏唔去

近日忽然1周記者聯絡有個開倉,個開倉唔係單一品牌去開

同埋d品牌唔係名不經傳,而係大多都係聽過見過用過甚至食過


而係每樣都有d

有大家都熟悉既牛頭牌、老字號、唐安麒產品、仲有Roll既曲奇,甚至紅酒同黑毛豬都有

我唔會所有都放晒上來,但我會放自己認為唔錯既產品,當然我都有買d啦

好!去片~

黑毛豬火腿…價錢其實好抵,買兩pack送紅酒



紅酒








其次係老字號…食過佢晌九龍城間店既糟露蛋,非常好食,但蛋係糖心既

超愛…當我好興奮咁走埋去想買時,佢d貨未到,我極度失落

佢既醉香食品好好食架!嗚~~~~~~~~~我要醉蛋啊


我好想食,真係好好食的



有醉鴨舌,我朋友話好好食架



唐安麒瘦身食品同酵精有88折,我知道會有Ladies喜歡,所以影埋報導下咁啦



酵精



粟米水,我鍾意個粟米鬚水啊,又清唔太甜,佢有粟米汁,有試飲架!可以試下先買

價錢抵





估唔到…有埋Paul Frank,一個福袋先係$268,可以買去聖誕交換禮物呢



抵抵抵




Roll既曲奇同蝴蝶酥




當然唔少得家品,牛頭牌家品都好平


台灣香腸都有啊!




牛頭牌家品倉 長沙灣道828號萬利中心1樓全層 (港鐵荔枝角站B1出口)

營業時間:10am-7:30pm



2 則留言:


  1. 地點幾好....行完開倉可以過隔離行街買衫 ~~

    回覆刪除

  2. 真係好介紹呀!我会走一趟,价錢都ok

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾