2012年11月16日 星期五

白松露盛宴@Chef studio by Eddy


十一月白松露季節,感謝Chef Eddy邀請與眾食家一齊品嚐白松露

今次試白松露

據知個價今年貴了好多,而且佢係時價,我食既當晚個價係$57000 /1KG

而且白松露只做到11月尾

詳情可以到Chef Eddy個page查詢 


https://www.facebook.com/pages/Chef-Studio-by-Eddy/374565555892578




Chef Eddy出了新書,仲會同慈善機構合作,但詳情同書既樣要佢Post我先可以介紹呢

Chef studio雖然晌香港仔工業中心裡面,但吸引唔少名人,譚校長係常客

以私房菜形式去做,所以訂位未必有位,唔訂位更加無位

哼(我代佢哼)





先來白松露炒蛋

個蛋係座熱水去炒,所以滑既程度比直接法更滑



幾分鐘後…done



然後配上slow cook三文魚及刨上白松露

白松露比黑松露香及珍貴,所以價錢亦無可相比




雅枝竹Artichoke湯

平時雅枝竹多數係沙律,但係做湯好少有,不過好好飲



藍貝,藍貝一定要唔好太熟先會鮮同滑

呢個好得



白松露田雞意大利飯

其實平時我唔食田雞,一個形態、二來有d腥

但係我唔會浪費人心機點都試下,佢唔腥,個飯既汁係用田雞淆制再用白酒推個汁

好好食



清一清口腔既Sorbet



我既主菜:牛仔肉;同和牛臉頰

個燉牛臉頰非常濃味,個牛仔肉嫩,超Like


呢個我無食…佢係豬肉啊,據聞好食架,唔食牛可以有額外選擇



通常我飲得既酒、我話好飲既酒都會係偏甜

呢個有氣甜酒好好飲,我第一次要飲兩杯,實在係好飲



甜品:一頓完美晚餐



謝謝Chef Eddy,最後仲送我Pesto醬,開心

當晚還有收到何師奶手製麵包

Chef Edy本書既詳情我去探索一下才介紹呢

























2 則留言:


  1. 那瓶酒是Moscato吧?我都勁鐘意Moscato 有時o係屋企當汽水飲 hahaha

    回覆刪除

  2. 你用佢的方法炒蛋我食丫 !!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾