2012年11月18日 星期日

「IC電磁爐 ∙ 飯 ∙ 堂」試煮班


今日參加一個cooking class

對於我來講係正式第一次,因為我從來未去過學煮野

因為我唔專心,又無耐性,好難我會定定地去學

之前中電搵我參加呢個event,原來係一個「IC電磁爐 ∙ 飯 ∙ 堂」試煮班

體驗電磁爐煮食,電磁爐唔陌生,但其實無真正去了解過

例如火力問題?用電磁爐炸食得唔得?用電磁爐炒飯呢?

煎炒煮炸都得

今次個cooking class就睇到原來炸食物都無問題

電磁爐佢最大既好處,唔會攪到你個廚房好熱,夏天炆煮食物或煲湯,用媒氣廚房簡直係…爐旺達






今次係何寶龍師傅教



佢示範椒鹽鮮魷、咕嚕肉同蛋白瑤柱炒飯



師父教完會試煮

我今次有助手車人去幫我手

師父用厚切豬頸肉去整,原來效果唔錯,佢爽而較實淨

當然我本身都鍾意整咕嚕肉,但無可否認每個人煮法唔同,總會學到d竅門




似模似樣





Done~





跟住就炒飯

電磁爐既火力彈性較大,佢可以細緻d去調教火力

炒飯唔需要較到最大已經可以

而炸食物就較到最大,咁夠猛火一放食物落去已經可以炸封表面

炸都無問題,炒更加無問題


助手車人試範,唔錯唔錯





Yeah~成功了



師父炸椒鹽鮮魷,可惜行到埋去影相都無得影,太搶手




參加辦法,呢個cooking

https://www.facebook.com/events/491037540916293/

參加資格
於本港任何商號購買雙頭或以上IC電磁爐(不限品牌),可憑購買收據登記參加「IC電磁爐 ∙ 飯 ∙ 堂」試煮班一節,名額20位。


*2 人1 爐,包括實習材料 (每2 人一份實習材料),廚具及圍裙由場地供應,歡迎自備保鮮盒帶走製成品。

詳情及細則
1. 每名參加者最多可攜帶一名親友參加活動。所有參加者及其親友必須年滿十八歲。
2. 參加費用全免,名額有限,先到先得,須受有關條款及細則限制。
3. 每張購買收據只可登記一節烹飪班。
4. 參加資格必須以中電職員致電參加者確認相關資料為準。
5. 中電恕不負責有關活動及其內容之責任。任何有關活動及其內容的申索,投訴或糾紛應由有關服務供應商戶負責。中電不會因客戶就第三者提供的活動申索而招至損失。
6. 中電保留隨時更改條款及細則之權利,亦可於任何時間取消、結束或終止推廣活動而無須另行通知。
7. 中電有權使用相關活動之資料(如相片,影像,錄音,及文字描述等)作其他商業及宣傳用途,而無須另行通知。
8. 中電保留任何有關推廣優惠之爭論最終決定權。

登記方法
1. 請將購買IC電磁爐的收據連同參加者姓名及其聯絡電話,
a. 電郵至aeh@clp.com.hk,或
b. 遞交至中電「綠適天地」或任何中電客戶服務中心,或
c. 致電2678-6414查詢,並以傳真進行登記。
2. 中電職員於核對基本資料後,將會致電參加者確認相關資料
3. 確認完成後,參加者可憑確認編號及購買收據正本,於指定日期時間,前往指定地點上課。


導師介紹
何寶龍師傅
何師傅擁有20年廚師經驗,2002年憑白玉蟹炒飯奪得香港美食之最大賞金獎,2006年憑柑桔脆魚卷奪得香港美食之最大賞銀獎,2007及2011年分別獲得台北世界廚藝邀請賽銅鼎獎及銀鼎獎,現任鴻星海鮮酒家灣仔店廚部主管。

鍾文波師傅
鍾文波師傅擁有20年廚師經驗,曾參與香港旅遊發展局明火廚神國際挑戰賽並榮獲五星明火廚神金獎(團隊),2007年獲台北世界廚藝邀請賽銅鼎獎,現任鴻星海鮮酒家尖沙咀店廚部主管

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾