2012年11月30日 星期五

絲絲粟粟(粟米鬚生熟薏米水)


今日我入迪士尼啊,迪士尼去十次都會開心

當然好enjoy佢既氣氛啦

呢個星期忙足5日,但都愉快渡過

天氣成日落雨又無陽光好煩

話說我屋企呢幾日勁潮濕,昨日朝早我頂唔順覺得濕得太辛苦

就叫大少爺推部抽濕機入房抽濕,我就繼續ZzzzzzzzZzzzzzzzzz

點知…我訓兩個鐘後覺得喉嚨好乾,相信抽濕機抽乾埋我

幾驚d皮膚太乾唔上粉

昨日試菜後有2.5個鐘回家休息

於是我一邊回家一邊諗到底仲可以整d乜比大少爺?

最後煲粟米鬚水,粟米鬚+糖冬瓜+生熟薏米

煲出來清甜,可以去水腫、利尿、清熱、去濕、加生熟薏米、同糖冬瓜去煲


粟米鬚有新鮮同乾

新鮮個顏色淡既,好清既感覺

如果用乾就會好似我呢杯咁,較深色,個感覺有d似.........染得太多,染到罕晒既啡色假髮

其實功效一樣,不過新鮮既就會有粟米味濃d

下次要買新鮮再煲

乾粟米鬚       2兩 (藥材店買)

生熟薏米       $5(我買$10分兩次,無磅過幾多)

糖冬瓜         大半包(或用片糖代替)

做法:

將粟米鬚沖水略浸,生熟薏米浸10分鐘

煲滾2.5公升水,放入所有材料,煲滾後轉慢火煲1個鐘  


用糖冬瓜基本上唔使落糖,但如果唔夠甜就可以加片糖





玉 米 鬚 即 粟 米 鬚 , 味 甘 , 性 平 , 具 有 利 水 通 淋 , 利 膽 退 黃 , 降 壓 , 解 熱 等 功 效 。 常 用 於 腎 炎 , 水 腫 , 小 便 不 暢 , 泌 尿 系 統 感 染 , 膽 石 症 , 黃 疸 , 膽 囊 炎 , 高 血 壓 , 發 熱 等 疾 病 。 經 常 服 用 玉 米 鬚 更 有 瘦 身 纖 體 的 功 效 。 此 外 , 它 對 預 防 和 治 療 糖 尿 病 也 有 不 錯 的 功 效 。 玉 米 鬚 是 十 分 廉 宜 的 食 品 , 有 乾 品 和 鮮 品 兩 種 。 兩 者 功 效 相 若 , 不 過 , 鮮 品 要 到 街 市 購 買 , 而 乾 品 可 在 藥 店 買 到 。煲 湯 而 言 , 鮮 品 較 佳 ; 不 過 乾 品 卻 可 以 保 存 較 久 。

4 則留言:


  1. 中茶西色杯品嚐.....襯你形呀.....
    [版主回覆12/04/2012 00:09:36]使乜講!哈

    回覆刪除

  2. 會把薏米也吃掉嗎?
    [版主回覆12/04/2012 00:08:46]會的啊

    回覆刪除

  3. 唉~尼兩日濕到我周身都覺得痛!我都想排下水啊!
    [版主回覆12/04/2012 00:08:57]咁要飲去濕湯喇

    回覆刪除

  4. this cup how much?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾