2012年11月23日 星期五

Happy Lunch@PizzaZaZa



今日好朋友Avis結婚,希望佢唔會因為情深深 雨濛濛影響好心情

好期待今晚見到佢

我下星期勁忙,希望維持到有好既食譜分享啦

早幾日同Avis仲有朋友Belle一齊午餐

呢個午餐過後,今晚Avis已經係人妻鳥

祝佢幸福快樂,期待今晚見面

個午餐又到Pizzazaza食,今次無食Pizza,食其他食物

水準仍非常之高

我好喜愛呢間餐廳,感覺舒服食物好食,上次海膽意大利飯,今次蟹粉pasta

前菜:芝士白露筍,見佢賣相已經可以cheer up自己



大蜆,多肥美啊




今次無飲海鮮湯,要磨菇湯



主角到了,渴望試好耐既蟹粉pasta

斤量十足,滿足晒蟹粉願望

仲提供薑茶呢



限量和牛臉頰

牛臉頰又軟又滑,牛魔王既我當然Like



戒凍飲既我忍唔住要凍古力

但係又怕成杯會浪費

結果我要求……半杯





楊師父既芒果拿破侖,超好食啊



蟹粉pasta至到12月度,如果要食蟹粉pasta或海膽意大利飯最好訂位時先問一下會穩陣

同埋而家供應白松露,唔需要成個set去叫,例如一個pasta你可以要白松露或唔要都得,一切自己決定

要既話就即即刨比你

白松露特選菜式由$198慢煮滑蛋起,額外添加每克只係$148



祝各位週末愉快










































































3 則留言:

  1. 減肥中的WiNniE-->變左陀b中的靚媽^^2012年11月23日 晚上9:15


    樣樣都好靚好好味咁呀!

    回覆刪除

  2. 樣樣都好吸引呀

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾