2012年11月13日 星期二

孜然(羊架配pesto蝴蝶粉)


又係午餐,無辦法,大少爺因為濕疹仔要戒口,晚餐了無新意蒸雞蒸豬肉蒸魚

攪到我近來食撈飯

煎蛋蔥花甜豉油撈飯、粟米肉粒挑走晒d肉粒去撈飯

只有午餐才屬於我自己

我晚餐無啖好食,唯有供個午餐讀大學等佢出人頭地

所以我今星期會有三日可以自煮午餐

過呢三日我至12月頭都唔得閒

咁你由得我啦!比我post午餐吧吧吧

我愛牛肉,但都唔可以日日食,內心總覺得唔好日日食牛肉

咁就轉為羊吧

順便試下個生炸鍋炸羊架,噢!側邊肥油位置變得好脆

今次用孜然粉去醃羊,無得輸

孜然同羊肉超配,跟本係一對,可以用佢整羊肉串,推出MK賣$8一串(有次我路經見到有好長羊肉串賣$8)

只需要用鹽、黑椒、孜然粉去醃,拎去煎、焗、炸、燒都可以

孜然粉晌蒙古、雲南有售!但我晌香港中式雜貨店買的

另外個蝴蝶粉更勁,佢勁在個Pesto係Chef Eddy自己整既,超好食,撈落pasta便done~

哼~大少爺濕疹仔有得睇無得食





6 則留言:


  1. 我濕疹女都無得食!!!!!!!!........................

    回覆刪除

  2. 孜然粉是否有味道,citysuper有得買嗎?

    回覆刪除

  3. 有机椰子油可能幫到你老公的濕疹, 可食可搽, 最近有很多報告有提, 你了解吓啦, 好多有机店有得賣

    回覆刪除
  4. Mee ...... MeeMoreMore2012年11月14日 下午4:50

    孜 <~~~ 哩個字點讀?? (應該唔係粗口音掛?!)

    回覆刪除

  5. 2件羊架 pls....

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾