2012年9月5日 星期三

Gaddi's@peninsula


半島酒店唔陌生

爸爸生前同家姐都偶然會到嘉麟樓飲茶

而我同大少爺都曾到Felix晚飯

當廣東道名店排長龍,到半島地下既mall總能找點安靜

但偏偏Gaddi's我未到過

愛Felix總因為個view同當年配菜既焗薯片,非常好味,但唔知而家仲有無

但Gaddi's我都唔知點解未曾試過,或者先入為主,正如一間酒店總有些餐廳係未接觸過


今次適逢新任大廚Chef Remi Van Peteghem上任,便獲邀Tasting
仲同一眾飲食之星級人物去試,喜!















Sea bass carpaccio

唔係剌身,又唔係tart tart

係carpaccio,係將海鮮切成薄薄一片,感覺與前兩者大不同

過往我只愛帶子carpaccio,如今sea bass也留好印象



Marinated goose liver terrine
鵝肝固然香滑
但個車厘子都能保持本身應有既香甜
有些總會做到個車厘子變味
配上鵝肝能係互相揮影吧



換上紅酒當然主菜到



我愛牛牛,揀了牛柳
仲有釀入菌既cannellon
每次食牛都開心






pan fried sea bream





換上甜餐酒




梨撻配開心果雪糕

個酥撻香脆,配上梨

曾經我晌Sabatini食St. Honoré cake有開心到喊既感覺

今次呢個梨撻帶比我同樣感覺



我最注重仍為完美句號既petit four








大少爺,希望你打破只去Felix既觀念吧!哈

6 則留言:

  1. Molly 公路之星2012年9月5日 下午3:08


    睇到口水流呀~~~一定超好味~~

    回覆刪除
  2. Felix是景觀>食物的餐廳, 不知道現在還是不是呢

    回覆刪除

  3. 喺我食饅頭之際,你..你你擺D咁美味食品....真係呢

    回覆刪除

  4. 好幸福, 免費豪食

    回覆刪除

  5. wa!!!好正ar!!我都好想食ar

    回覆刪除

  6. 換咗新chef?亞David去咗邊?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾