2012年9月15日 星期六

散心@田舍家


上星期五有一日悠閒日,於是約朋友來個Long lunch

去我訂幾次都訂唔同既田舍家@ ICC

的確無一次訂到,龍璽想訂位又係每次都訂唔到

今次來來都訂唔到,只係朋友Belle剛好早一晚去晚餐,用佢既面子來幫我訂


所以我個位係特別加開,無鐵板燒既位,更唔係海景位,但都開心,正少有位

居高臨下係ICC既特色,的確坐度係好舒服




好想坐入去得有人訂了







朋友選擇壽司Set

的確唔錯的剌身新鮮,飯握得剛好而係室溫

好怕d又凍又實既壽司,一係就一夾就散

呢度的確好合意




我要鐵板燒Set

無得坐鐵板燒既位睇住佢整,我喜歡睇廚整野

之前去和三昧食鐵板燒,望住廚炒飯,結果我終於學識炒飯




木魚菠菜



鱈魚

外乾內滑


大蝦唔錯,肉質彈彈咁




薄燒牛肉 ok啦





可惜個炒菜同炒飯都無味,但飯偏軟






甜品我要抹茶雪糕,好味


的確我會再來,因為晚上串燒先係呢度出名之作~

環境亦好吸引

3 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾