2012年9月3日 星期一

飲飽食醉


昨日經過崇拜、教主日學、團隊訓練

戲肉:同朋友們大戰海鮮

20個人掃海鮮,叫海鮮外賣

原本怕唔夠食,後來剛剛好,發現無論如何,咁大棚人一定要有意粉或飯

咁就可以夠飽,哈

之前Perfect option係sponsor我,反而今次第一次比錢去叫海鮮

質素都係係一樣

不過…之前有老闆幫我開蠔,今次計過如果叫開蠔師司開唔太抵,6打蠔要幾百蚊

咁有咁多猛男,就由眾猛男開

4個人好快開晒,其實唔難,蠔殼有一邊會有小洞,晌小洞用蠔刀去開,只需要陰力就開到

用掃掃一掃走d碎殼,如果仲有殼碎用礦泉水或食水沖一沖殼碎就done!

叫一個餐再加3塊牛扒、藍貝、Cherry Stone,多一打翡翠螺

再有燒雞、意粉同熱湯,就掂

可惜漏了甜品,切月餅!哈



個套餐




未開時



牛扒放不鏽鋼碟快解凍



















呢隻羊好香羊味,我用鹽、胡椒、芥辣、麵包糠去焗







Like麵包蟹





4個猛男合力去開蠔,大少爺無開

佢最怕生蠔!






除套餐外,我叫多了3打,可惜無我最喜愛Divine,老闆幫我揀

大家最愛4號仔Muirgeh

其次我愛白珍珠!法國蠔水準隱定


Cherry Stone,壯丁們話反而cherry stone難開過蠔啊!噢





正!



白酒藍貝,可惜…個藍貝我覺得唔好,佢無乜肉,有d失望







原本仲有八爪魚同海膽,居然最後時先發現唔記得食!噢



我整了泰汁去配個生蝦



當然由我煎牛扒,可惜早煎了,食時凍了!




飲飽食醉就吹水,直到近11時先散去

期待下次大閘蟹



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾