2013年8月16日 星期五

School food


今日要繼續做新書既食譜,post下外食

近日Times square有間排隊新勢力,主打韓國食物既School food

佢唔係一段韓國菜既烤肉或者大堆頭既牛肋鍋等等等等

而係似輕食既食店

食完覺得好有新鮮感,學KC話齋…佢既飯卷好味過韓國當地

我好喜愛佢既食物,尤其係墨汁卷、年糕及炸雞

下星期我去學飯卷,學完…教大家丫!哈


有唔同顏色既生果特飲,我愛菠蘿味



無來我最喜愛既…烏卒卒 Squid Ink Mari

墨魚汁配上魷魚做成飯卷

好好食架


蛋卷 Egg Mari




炸蝦卷 Shrimp Mari

我都喜愛呢個



紳士先生 Spam Mari II

spam係午餐肉,韓國人好喜愛呢個午餐肉




校園花卷 Blooming Mari

裡面有牛肉同泡菜



呢個不得了,半溶芝士辣醬年糕

記住佢好辣,但超好食,勁愛!佢仲有韓式魚片,正

好掛住佢啊



佢有個卡邦尼年糕好好食

佢個汁做得好好啊





廚師卡邦尼年糕



水冷麵

佢個麵好幼但又掛得到湯汁,個湯係凍既,清得來帶少許辣好食




韓式冷麵

我喜愛呢個多一點,夠濃味



韓式炸雞,佢配上辣蔥,好得

炸得夠乾脆味又夠,超喜歡



呢個飯超好食

泡菜牛油鐵鍋飯,將佢撈勻,充滿牛油香,好好食



鐵鍋泡菜煎蛋飯

雖然佢隻蛋…向下墮,但不失為好食既飯,又一喜愛既飯



甜品

巨型部隊刨冰

有唔同雪糕配上泡冰,用石鍋保存溫度

總括來講:好食!我一定會叫埋車人、事頭婆再戰8,仲有大少爺,佢一級榮譽米飯桶一定喜愛!哈




Time square 13樓



Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密


4 則留言:


  1. 我下星期都會去食呀~不過得兩個女仔,都唔知食邊樣先好,因為樣樣都想食呀!
    [Ben回覆08/17/2013 08:55:05]一齊去食...

    回覆刪除

  2. d特飲好colorful好吸引 黎近會去times square, 睇下有無時間試下先! 但多唔多人, 要唔要排隊?

    回覆刪除

  3. 全部澱粉好大獲

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾